Software update cleafs

lve

Nieuw lid
11 jul 2008
27
0
0
#1
Hoe is jullie ervaring na de software update van cleafs? Volgens mij zitten er een aantal fouten in. Die heb ik ook gemaild naar cleafs, maar tot op heden (helaas) nog geen reactie gehad.

Zo klopt bij mij het account saldo niet. Hierin staan de verkopen van deze maand, maar de sales van vorige maand die deze maand zijn goedgekeurd staan er niet bij.
 

yodeho

Nieuw lid
12 mrt 2008
155
0
0
#2
Ik kon vorige week mijn profiel niet updaten. Via de mail begreep ik van Cleafs ik dat er nog een paar bugs in de nieuwe site zitten. Daar wordt aan gewerkt.
 

Cleafs

Nieuw lid
8 nov 2007
965
0
0
www.cleafs.nl
#4
Vandaag zijn weer een hoop zaken gefixt, morgen en overmorgen verwachten we overige zaken op een rij te hebben.

Daarna komen we met een campagne update

Cleafs
 

C.Hondt

Nieuw lid
11 dec 2008
185
0
0
#6
bartl zei:
Bekijk jullie site eens in Chrome voor de grap...
bekijk hem uberhaupt eens ;) als ze nou nog een hoop campagnes hadden was het het overwegen misschien nog waard. maar ook daar slaan ze helaas de plank mis. I'll stick to the top four :)
 

marcaa

Nieuw lid
13 aug 2008
29
0
0
#8
De volgende 'bugs' kom ik tegen:

- De site is zeer traag
- Bij deeplinks duurt het een tijd voordat de site van de merchant geladen wordt
- Geen mails mee bij sales.

Ik hoop dat het e.e.a. snel wordt opgelost. Verder is Cleafs een prima partij!
 

Cleafs

Nieuw lid
8 nov 2007
965
0
0
www.cleafs.nl
#9
@Marcaa

Salemails komen weer binnen sinds vanochtend.

Snelheid wordt aan gewerkt + nog enkele kinderziektes van de updates.

Later meer dus! Excuses

Cleafs Team