Communicatie tussen adverteerders en Daisycon publishers is tot op heden altijd gelopen via een Daisycon medewerker. Om onze klanten nóg beter van dienst te zijn en om de snelheid van handelen te verhogen, hebben we ons systeem aangepast zodat deze twee partijen nu direct contact met elkaar kunnen opnemen en dus sneller kunnen schakelen. Voor publishers betekent dit dat ze vragen over een programma of campagne direct bij een adverteerder kunnen leggen, voor een adverteerder betekent dit dat ze publishers nu direct kunnen benaderen. Het is alleen mogelijk om 1 op 1 te communiceren en er kunnen dagelijks maximaal 10 berichten worden verstuurd. Natuurlijk blijft het altijd mogelijk om contact op te nemen met één van Daisycon's accountmanagers, channelmanagers of publisher managers.
Deze functionaliteit is te vinden bij het tabblad 'Helpdesk'. Publishers krijgen op hun 'home'-pagina een melding indien ze een bericht hebben ontvangen; deze functionaliteit verschijnt binnenkort ook in de adverteerdersomgeving. Bij het tabje 'communicatie-instellingen' kan de adverteerder aangeven welk e-mailadres moet worden gebruikt voor deze meldingen.
Daisycon zal alle communicatie in haar systeem loggen en indien nodig bijspringen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je contact opnemen via support@daisycon.com.
Deze functionaliteit is te vinden bij het tabblad 'Helpdesk'. Publishers krijgen op hun 'home'-pagina een melding indien ze een bericht hebben ontvangen; deze functionaliteit verschijnt binnenkort ook in de adverteerdersomgeving. Bij het tabje 'communicatie-instellingen' kan de adverteerder aangeven welk e-mailadres moet worden gebruikt voor deze meldingen.
Daisycon zal alle communicatie in haar systeem loggen en indien nodig bijspringen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je contact opnemen via support@daisycon.com.