Had plannen met het artikel, maar toch eerst even een testorder plaatsen. Orderdatum, betaaldatum : 07 oktober 2009 middels iDeal met orderbevestiging per mail.
Landingspagina : http://www.slimgel.org/ van het bedrijf Total Wellness Assen bv te Assen
de pagina belooft : levering binnen 48 uur.
campagne via netwerk : Daisycon en mediaburo : JayBD te Assen.
op 13 oktober 2009 ( zijn dan 4 werkdagen verstreken ) de indruk gekregen dat het met die 48 uur niet goed komt, mailtje gestuurd naar Daisycon met de vraag of zij enig idee hebben omtrent de werkwijze van deze adverteerder. Daisycon heeft in deze kwestie pro-aktief meegewerkt.
op 14 oktober 2009 het mediaburo per mail laten weten dat de test-order als mislukt moet worden beschouwd en verzocht om er bij de adverteerder op aan te dringen de order terug te draaien, impliceert teruggaaf van het betaalde. Uiteraard gebaseerd op de regels rond kopen op afstand èn de voorwaarden van dit bedrijf, die overigens op de landingspagina "aangevinkt" moet worden, hoewel ze niet getoond worden danwel ter beschikking gesteld.
Misschien te snel met de conclusie geweest ? 48 uur is 2 werkdagen en niet 4. Dan ga je dus op z'n minst een telefoontje doen, meermalen : wordt niet opgenomen met de gegevens van de webpagina. Dan probeer je te faxen : nummer geeft geen antwoord is de faxrespons, resteert nog de antieke postduif, dus brief gezonden : tot op dit moment nog geen reaktie. Maar wanneer telefoon en fax al niet benut worden door de firma, lijkt aflevering een wonder nodig te hebben. En dat kan je klanten dus ook overkomen !
Gaat het dan om een exotisch artikel dat per ezel vanuit de Himalaya wordt opgehaald ? Neu, wordt geleverd door Bloem Natuurprodukten in Winschoten ( ook "naast de deur" )
Betreffende adverteerder TWA zit in Assen in een pandje met nog meer bedrijven, zoals de Q-groep.
***********
Het lijkt erop dat TWA een "vlag" is, een label, waar anderen achter aktief zijn. En in zo'n situatie verdwijnt mijn geduld helemaal. Dus : terugdraaien van de order. Hierbij is natuurlijk duidelijk dat de rechtspersoon Q-groep hier buiten staat. TWA is als bv een afzonderlijke rechtspersoon, waar mogelijk merkwaardige verwantschappen rondom tot uiting komen.
Er is nog een aantal keren mailoverleg geweest met genoemd mediaburo, waarin ook bevestigd is dat de adverteerder op de hoogte is. Uiteindelijk heeft Daisycon op 11 november 2009 nog eens kontakt opgenomen : "heb ik begrepen dat er contact is geweest met de adverteerder. Deze gaf aan dat de gelden zijn terug gestort". Helaas, Vrijdag de 13e november 2009 om 21:00 uur met de vreugden van het internetbankieren : een afstand van 15 kilometer kon in het internet-tijdperk sedert 7 oktober 2009 zowel qua aflevering, als enige schriftelijke reaktie en als terugbetaling niet overbrugd worden. Zullen we het over excuses maar niet hebben.
Tijd om de collegae te informeren, campagne is een drama geworden en wat mij betreft na de testorder al geëindigd. Investeren zou weggegooid geld zijn. Inderdaad ............ niet SLIM.
Edit mod:
Deel over Q-groep is weggehaald. Dit bedrijf is momenteel op geen enkele manier meer betrokken bij TWA. Weggehaald omdat dit nu misleidende informatie is en schadelijk voor TWA.
Landingspagina : http://www.slimgel.org/ van het bedrijf Total Wellness Assen bv te Assen
de pagina belooft : levering binnen 48 uur.
campagne via netwerk : Daisycon en mediaburo : JayBD te Assen.
op 13 oktober 2009 ( zijn dan 4 werkdagen verstreken ) de indruk gekregen dat het met die 48 uur niet goed komt, mailtje gestuurd naar Daisycon met de vraag of zij enig idee hebben omtrent de werkwijze van deze adverteerder. Daisycon heeft in deze kwestie pro-aktief meegewerkt.
op 14 oktober 2009 het mediaburo per mail laten weten dat de test-order als mislukt moet worden beschouwd en verzocht om er bij de adverteerder op aan te dringen de order terug te draaien, impliceert teruggaaf van het betaalde. Uiteraard gebaseerd op de regels rond kopen op afstand èn de voorwaarden van dit bedrijf, die overigens op de landingspagina "aangevinkt" moet worden, hoewel ze niet getoond worden danwel ter beschikking gesteld.
Misschien te snel met de conclusie geweest ? 48 uur is 2 werkdagen en niet 4. Dan ga je dus op z'n minst een telefoontje doen, meermalen : wordt niet opgenomen met de gegevens van de webpagina. Dan probeer je te faxen : nummer geeft geen antwoord is de faxrespons, resteert nog de antieke postduif, dus brief gezonden : tot op dit moment nog geen reaktie. Maar wanneer telefoon en fax al niet benut worden door de firma, lijkt aflevering een wonder nodig te hebben. En dat kan je klanten dus ook overkomen !
Gaat het dan om een exotisch artikel dat per ezel vanuit de Himalaya wordt opgehaald ? Neu, wordt geleverd door Bloem Natuurprodukten in Winschoten ( ook "naast de deur" )
Betreffende adverteerder TWA zit in Assen in een pandje met nog meer bedrijven, zoals de Q-groep.
***********
Het lijkt erop dat TWA een "vlag" is, een label, waar anderen achter aktief zijn. En in zo'n situatie verdwijnt mijn geduld helemaal. Dus : terugdraaien van de order. Hierbij is natuurlijk duidelijk dat de rechtspersoon Q-groep hier buiten staat. TWA is als bv een afzonderlijke rechtspersoon, waar mogelijk merkwaardige verwantschappen rondom tot uiting komen.
Er is nog een aantal keren mailoverleg geweest met genoemd mediaburo, waarin ook bevestigd is dat de adverteerder op de hoogte is. Uiteindelijk heeft Daisycon op 11 november 2009 nog eens kontakt opgenomen : "heb ik begrepen dat er contact is geweest met de adverteerder. Deze gaf aan dat de gelden zijn terug gestort". Helaas, Vrijdag de 13e november 2009 om 21:00 uur met de vreugden van het internetbankieren : een afstand van 15 kilometer kon in het internet-tijdperk sedert 7 oktober 2009 zowel qua aflevering, als enige schriftelijke reaktie en als terugbetaling niet overbrugd worden. Zullen we het over excuses maar niet hebben.
Tijd om de collegae te informeren, campagne is een drama geworden en wat mij betreft na de testorder al geëindigd. Investeren zou weggegooid geld zijn. Inderdaad ............ niet SLIM.
Edit mod:
Deel over Q-groep is weggehaald. Dit bedrijf is momenteel op geen enkele manier meer betrokken bij TWA. Weggehaald omdat dit nu misleidende informatie is en schadelijk voor TWA.