TradeDoubler lanceert contextual advertising met td AdMatch

7 mrt 2007
289
0
0
#1
TradeDoubler lanceert contextual advertising met td AdMatch


London, 31 maart 2008 ? TradeDoubler, de mondiale aanbieder van digital marketing, heeft vandaag td AdMatch, een geavanceerde contextual advertising oplossing, gelanceerd. td Admatch is ontwikkeld om de performance van online advertenties te maximaliseren en is uniek in het serveren van advertenties op drie manieren, namelijk als tekst ads, product ads en image ads.


td AdMatch scant de content van websites en matcht advertenties met relevante content op websites. Door het verbeteren van de relevantie worden de advertenties effectiever gericht op de doelgroep wat resulteert in een hogere CTR en betere resultaten voor zowel publishers als adverteerders.


Chris King, Head of Affiliates bij BT, zegt: ?Wij zijn enthousiast over de mogelijkheden van td AdMatch. Online consumenten zijn kritischer geworden en juist daarom is de behoefte naar relevantie advertenties toegenomen. td AdMatch zorgt voor een betere performance van de BT advertenties door contextual targeting.?

Joshua James, Head of Client Services bij eConversions, is onder de indruk van de test van td AdMatch, en geeft aan: ?Wij participeerden in de testfase van td AdMatch, en als eConversions zijn we erg onder de indruk van de eerste resultaten en kijken uit naar de daadwerkelijke lancering. Door de mogelijkheid advertenties te matchen op drie manieren (met tekst, product feeds en image ads) geeft td AdMatch toegevoegde waarde aan websites. Het vermogen uiterst relevante advertenties te matchen is wat td AdMatch echt onderscheidt van de concurrentie; iets wat anderen beloven, maar nog nooit hebben laten zien.?

td AdMatch functioneert op basis van geautomatiseerde en handmatig gespecificeerde keyword matching en stelt publishers in staat de look&feel aan te passen. Het product is transparant voor het gehele netwerk, adverteerders verschijnen alleen op goedgekeurde websites en publishers tonen alleen adverteerders waarvoor ze aangemeld zijn.

Ben Manning, Product Director bij TradeDoubler, reageert op de introductie: ?td AdMatch stelt TradeDoubler in staat om onze uitgebreide en gevarieerde portfolio van adverteerders contextueel te matchen met relevante content binnen ons omvangrijke publisher netwerk, waarbij we duidelijkheid verschaffen in rapportages en transparantie naar beide partijen. De omvang is van groot belang, omdat het de relevantie verbetert en het zorgt voor een meer accurate targeting van de doelgroep, waardoor er betere resultaten gegenereerd worden.?
 
W

Wim

Guest
#3
Ik heb de eerste advertenties nu geplaatst.
Om goed te kunnen vergelijken zou ik graag in de rapportage ergens kunnen zien welke views/kliks/sales van admatch komen.
Is dat ergens mogelijk? Iemand dit al gevonden?
 

Edwin M.

Nieuw lid
29 jun 2006
217
0
0
#5
Is dit systeem nou gebaseerd op een CPC vergoeding (net zoals bij AdSense) of een CPL/CPS vergoeding?
Ik hoor graag de ervaringen van andere met AdMatch.
 
W

Wim

Guest
#7
Alle adverteerders doen volgens mij gewoon mee. Dus CPC/CPL/CPS komt allemaal voor.
 
12 apr 2008
13
0
0
#9
Ik gebruik AdMatch op mijn beide sites (www.kidslog.nl en www.lifestylelog.nl) in een (op dit moment niet zichtbaar) HTML blokje aan de rechterkant van de pagina.
Op zich tot volle tevredenheid, maar zo nu en dan (en dat is ook de reden dat het blokje nu weg is) duikt er in plaats van een aantal advertenties een vervelende error op:

Request Entity Too Large
The requested resource
/pf/cx
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in the request exceeds the capacity limit.


Herkennen mensen dit probleem? Het gebeurt in mijn geval in de 120*600 Skyscraper met Product Ads.
 
20 aug 2007
1.253
0
36
affiliate.nl
#10
lyndseykuipers zei:
Ik gebruik AdMatch op mijn beide sites (www.kidslog.nl en www.lifestylelog.nl) in een (op dit moment niet zichtbaar) HTML blokje aan de rechterkant van de pagina.
Op zich tot volle tevredenheid, maar zo nu en dan (en dat is ook de reden dat het blokje nu weg is) duikt er in plaats van een aantal advertenties een vervelende error op:

Request Entity Too Large
The requested resource
/pf/cx
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in the request exceeds the capacity limit.


Herkennen mensen dit probleem? Het gebeurt in mijn geval in de 120*600 Skyscraper met Product Ads.
Lijkt erop dat het syteem niet genoeg capaciteit heeft om de ads te vertonen?
 
24 aug 2005
831
0
0
#11
lyndseykuipers zei:
Ik gebruik AdMatch op mijn beide sites (www.kidslog.nl en www.lifestylelog.nl) in een (op dit moment niet zichtbaar) HTML blokje aan de rechterkant van de pagina.
Op zich tot volle tevredenheid, maar zo nu en dan (en dat is ook de reden dat het blokje nu weg is) duikt er in plaats van een aantal advertenties een vervelende error op:

Request Entity Too Large
The requested resource
/pf/cx
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in the request exceeds the capacity limit.


Herkennen mensen dit probleem? Het gebeurt in mijn geval in de 120*600 Skyscraper met Product Ads.
Kun je wel gewoon inloggen op td?
Als je normaal deze melding krijgt met inloggen zou ik zeggen, een keer al je cookies deleten, dan is het opgelost.
Of dat nu ook werkt weet ik niet, geen ervaring mee.
 
12 apr 2008
13
0
0
#12
Ja, inloggen lukt, en nog mooier, in Mozilla doen de ads het ook gewoon merk ik nu....
Beetje rondsurfen heeft me geleerd dat het meestal ligt aan cookies/temp. internetfiles etc, en dat het dus niet zo is dat iedereen op mijn sites deze error krijgt. Ik heb overigens temp. internet files en Tradedoubler cookie verwijderd, maar nog steeds regelmatig het probleem.

Het is op zich wel mooi dat dus niet iedereen dit probleem heeft, maar ik denk dan wel weer: als ik hem krijg, heb ik geen garantie dat 1 of meer van mijn bezoekers hem ook niet krijgen...

Ik heb de vraag inmiddels ook doorgegeven aan Tradedoubler, zag op hun Amerikaanse forum dat een publisher aldaar hetzelfde probleem had maar dat er niet veel aan te doen viel, dus ik wacht maar even af.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!