Niet alleen voor affiliates hoor! Natuurlijk zie ik ook graag dat alles goed wordt doorgemeten.
Wij werken standaard met een cpc + cpl vergoeding. Het kan zijn dat ik de samenwerking met iemand moet beëindigen, omdat er behoorlijk wat kliks zijn gemeten, maar geen lead. Wat als die affiliate wél verschillende leads heeft aangedragen? Ben ik mooi een waardevolle affiliate kwijt.
Maar dit principe geldt ook voor bijv. Google Adwords. Daar heb je ook geen inzicht in en moet je maar aannemen dat de cijfers correct zijn.
Je moet ergens vanuit kunnen gaan.
Wij werken standaard met een cpc + cpl vergoeding. Het kan zijn dat ik de samenwerking met iemand moet beëindigen, omdat er behoorlijk wat kliks zijn gemeten, maar geen lead. Wat als die affiliate wél verschillende leads heeft aangedragen? Ben ik mooi een waardevolle affiliate kwijt.
Maar dit principe geldt ook voor bijv. Google Adwords. Daar heb je ook geen inzicht in en moet je maar aannemen dat de cijfers correct zijn.
Je moet ergens vanuit kunnen gaan.