Vodafone Partner Event - 30/03/2011 Jaarbeurs Utrecht!

28 okt 2010
23
0
0
#1
Beste affiliates,

Op 30.03.2011 organiseren we voor onze partners het Vodafone Partner Event! Dit event is bedoeld voor zowel aanstaande als toekomstige Vodafone affiliates partners. Iedereen is van harte welkom tijdens een middag vol met interessante sessies van onze gastsprekers en om af te sluiten een gezellige borrel! Ook de winnaars van onze iPad incentive zullen hun prijs in ontvangst kunnen nemen!

Locatie: Jaarbeurs Utrecht, zaal Spark

Tijd: 13:00 ? 18:00

Voor meer info over het programma en voor inschrijvingen: www.vodafone.nl/affiliate-event

Met vriendelijke groet,

Namens Vodafone.nl

Oggy Popov
Affiliate Manager
Blue Mango Interactive
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#2
Onderstaand is niet onaardig bedoeld, maar zou ik het organiseren, zou ik het event "verkopen" alsof het iedere bezoeker het àllerlaatste zou gaan meedelen omtrent winstpakken met Vodafone, roeptoeteren dat op 30 maart 2011 een begin wordt gemaakt met de èchte communicatie die al het andere vèr achter zich laat!

Niet een event maar een V O D A F O N E E V È N T

En dat wordt dan met gastspreker van naam "Jut en Jol, Winnie the Pooh en de Buutn'reedner van Maastricht" uit de doeken gedaan, met de kenwoorden die het belang zullen illustreren/lokken.

Maar nee, hier zijn interessante sessies en een gezellige borrel. En iemand gaat een iPad krijgen. Ach ja. Is dat wat?

Ik was geen voorstander van Balkenende en diens "VOC mentaliteit", zitten teveel mensonterende zaken achter die VOC. Niet dat hij die mentaliteit had, hij had vermoedelijk die instelling zelf niet en dan herken je het euvel (..)
Maar van zò'n uitnodiging weet ik zeker, dat ie dateert van het specerijengehalte van nog vóór de VOC periode, kan wel wat peper gebruiken.

Sowieso ben ik verhinderd met dit soort bijeenkomsten, maar zit er voor de affiliate-marketing nou niet méér in 't vat dan dit ? Tekent mijns inziens de wereld van mediaburo en netwerk-buro. 't Gaat vermoedelijk té goed in dat onderdeel van de affiliate-markt.

Laat ik het zo formuleren : wanneer jullie kant van de A.M. willen dat wij jullie verkopen
( de rest van mediaburo's en netwerkburo's mag het zich mede aantrekken),
maak er dan leven bij !
( vrij naar Majoor Kees /P.v.Vliet ) ;D
 

startveld

Nieuw lid
24 aug 2005
1.434
0
0
www.no-search.nl
#3
Leuk weer een speciaal event voor 1 adverteerder. Was bij Bol.com ook geslaagd en om specifiek om 1 adverteerder in te gaan biedt al leuke toegevoegde waarde voor partijen die veel in telecom doen.

@ouwesmurf ik vol je absoluut niet, zoals wel vaker met je taalkundige naar het verleden teruggegrepen reacties...maar wellicht ligt dat aan mij :eek:
Ik wacht vol smart op de geweldige aankondiging van het "Ouwesmurf Event" waarbij je als affiliate inzicht krijgt in de hersenspinsels van een smurf ;D
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#4
waarbij je als affiliate inzicht krijgt in de hersenspinsels van een smurf
onbegonnen werk
naar het verleden teruggegrepen
mee eens, de typetjes Majoor Kees en Bram van de communie, dateren van medio jaren 70 vorige eeuw, en hoewel ik Charlie Chaplin en Louis Davids ook niet heb meegemaakt, hoef ik de periode van de Egyptische Cleopatra niet in de bagage te hebben om toch iets van het hedendaags reveille in Noord Afrika te kunnen volgen.

Wat ik met mijn bovenstaande reaktie beoog , is dat het allemaal wel iets levendiger mag. Alle partijen willen iets verkopen = bereiken lijkt mij, kun je via tweets ("communicatie op seconde-nivo") doen en via een forum ( "old-fashioned" ), of beiden en beiden kunnen verkopen.
Tenslotte staat de genoemde opdrachtgever juist voor communicatie.
Ik wacht vol smart op de geweldige aankondiging van het "Ouwesmurf Event"
Gaat niet gebeuren omdat mijn tak van sport niet gebaat is bij iets dergelijks, maar wees ervan overtuigd dat ik op mijn territorium wel degelijk de aandacht wil en zal trekken.

Aandacht trekken, is dat niet ook wat affiliates in het algemeen willen bereiken, zodat mensen getriggerd worden om hun site te bezoeken ? Is bij adverteerders niet anders.

Aandacht trekken. Hoe ? Gaat om het effectief resultaat. Een vermelding op dit forum levert binnen een kwartier een bericht op google op. Vallen "interessante sessie en een borrel" dan voldoende op ?
Toegegeven , de doelgroep communiceert - mag ik hopen via dit forum - iets anders, ik stelde ook dat ik het breder wilde trekken. Dan zie ik tot en met afgelopen week dat dezelfde berichten door netwerken op méér dan 1 plek op het forum worden geplaatst. Alleen twee of meer keer, zonder eigenlijk echt op te vallen.

Zijn wij - zoals ik zonet Marjolein zag twitteren dan "zò web -1.0 " ?

Dáár gaat het om. 8)


toevoeging : had er natuurlijk bij moeten zetten, dat ook mediaburo's tweemaal hetzelfde posten en dat onze beste forumeigenaar reageert op het exemplaar, dat niet in eigen board geplaatst was. Tja, viel ook niet op. ;)
 
28 okt 2010
23
0
0
#5
Dankjewel, Aart!

Ondertussen zijn er meer dan 40 inschrijvingen, blijkbaar is er wel interesse voor zulke events. Ik vind dat met elkaar praten, kennis delen en kritisch naar onze business kijken, alleen maar helpt om onze affiliate markt te doen groeien. Maar iedereen is vrij van mening en iedere mening helpt ons om nog scherper en kritischer naar onze business te kijken. Dus bij deze ook dank aan ouwesmurf voor zijn bijdrage.

We zien iedereen graag nu woensdag, vanaf 12.30u!

Groeten,

Oggy
 

Saebel

Nieuw lid
26 okt 2008
30
0
0
#6
Bedankt voor de organisatie! Het was een middag met interessante presentaties en een prima mogelijkheid om de personen aan de andere kant van Outlook en MSN eens de hand te schudden. Daarbij is het goed om eens face to face van gedachte te wisselen. Wat mij betreft mogen er best wel vaker van dit soort events plaatsvinden.