Waar gaat het heen?

3 feb 2007
63
0
0
#1
Vandaag weer een nieuwe ad gezien bij testnet Win een Parfumbon!
Leuke actie maar de vergoeding is ? 0,11 per lead :eek:
Affiliatepartners is ook al bezig met zulke absurd lage vergoedingen.

Is dit een trend? of is het tijdelijk?
Promoten jullie zulke ads?
Adpepper deed t al een tijdje ? 0,25 per lead maar t lijkt erop dat er vele partyen volgen :-[
Wat vinden jullie ervan?
 
6 nov 2005
802
0
0
#2
11 cent.... de prijs van 2 sneetjes brood :eek:

Met zoveel affiliatebedrijven in Nederland, met in principe grotendeels dezelfde exploitanten, kan je als adverteerder de partijen 'lekker' tegen elkaar uit onderhandelen. Als exploitant heb je hier helaas geen invloed op ... behalve door het niet-plaatsen van de advertenties.

- AffiliateMeester
 

BM

Nieuw lid
28 aug 2006
229
0
16
#3
AffiliateMeester zei:
Als exploitant heb je hier helaas geen invloed op ... behalve door het niet-plaatsen van de advertenties.

- AffiliateMeester
Dus je hebt wel degelijk invloed...
 

Kasper

e-Markethings
29 okt 2005
347
0
0
#4
Het ligt er net aan wat er achter de lead plaatsvindt. 11 cent is op zich niks natuurlijk maar je verdient dan tevens aan de vervolgleads en sales die plaatsvinden via de nieuwsbrief.

Dat is heel iets anders dan de magere ? 0,25 van Adpepper waarbij men vaak ook nog gelijk maar even in 2 of meer bestanden wordt opgenomen. Daarnaast zijn de meeste Adpepper campagnes voor dezelfde kleine groep adverteerders waardoor je ook nog eens een enorm hoge afkeur krijgt door ontdubbeling en je zadelt je leden/bezoekers op met irritante telefoontjes of onverwachte rekeningen.

En inderdaad heb je als affiliates zijnde wel degelijk invloed door het wel of niet te promoten.
 
3 feb 2007
63
0
0
#5
Jij zal dus zo'n actie promoten?
Ik lees niet anders dan dat men de leads die afgekeurd worden al in twijvel trekken.
Nu is een mail waar je zelf geen controle over hebt, krijg ik nog meer vraagtekens.
 

Langace

Nieuw lid
4 dec 2005
1.453
0
0
www.zinngeld.nl
#6
Testnet maar ook Netdirect (met kiosk), deheus en zelfs adpepper hebben een soort "deel-mail-programma" maar bij de 1 is het wat minder aantrekkenlijk dan bij de ander.
Bij testnet blijft je e-mail adres 180 dagen geldig maar als ze dan weer iets aanvragen uit de nieuwsbrief begint het weer opnieuw die 180 dagen.

Het blijft heel moeilijk na te gaan of alles wel eerlijk gedeelt hebt, bij sommige ben ik inderdaad ook mijn tweivels (of dat er gewoon niet goed gemeten wordt).

Zelf met ik het meest tevreden over Kiosk, die hebben soms mailings die echt 100den euro's opleveren zonder dat je er iets voor hoeft te doen.