Waar gaat tradedoubler Belgie naartoe?

mubutu88

Nieuw lid
2 nov 2011
3
0
0
#1
Is het normaal voor platformen om openstaande bedragen van maanden of zelfs jaren niet uit te betalen, ook al staan ze in de interface? Is het niet zo dat je als publisher een dienst hebt geleverd aan het platform ? Dus dat de regel dat zij pas betalen als zij hun geld zien, taboe zou moeten zijn ? Als publisher word je naar mijn mening teveel 3de rangs behandeld.

Maar ook als adverteerder krijg je nooit een gehele duidelijkheid. Ik vernam op Digital Marketing dat Tradedoubler weer een nieuwe country manager zou hebben. Dat zou de derde in 1 jaar tijd zijn. Hoe kan je een vertrouwensrelatie opbouwen als je contact persoon telkens verandert ?

Wat is er toch aan de hand met Tradedoubler. Waarom houden ze geen open deur met een toelichting van hun nieuwe strategie?
Zodat het zowel voor ons als voor de publisher duidelijk is met welk platform we verder kunnen gaan.
 

eBizznizz

Beter rechtop sterven dan op je knie?n leven
17 jan 2008
134
0
0
#2
Denk niet dat een country manager jouw contactpersoon kan zijn :D. Ben het wel met je eens dat Tradedoubler niet het meest populaire netwerk is waarmee je als pub kan werken. Alhoewel voor iedereen natuurlijk verschillend.
 

mubutu88

Nieuw lid
2 nov 2011
3
0
0
#3
Buiten de lange betaaltermijnen, welke zijn dan de andere problemen die jij met Tradedoubler hebt ?

Ondertussen heb ik op Linkedin rondgekeken, en heb geen country manager voor Tradedoubler België teruggevonden. Bedrijf zonder besturing, weeral ?
 

eBizznizz

Beter rechtop sterven dan op je knie?n leven
17 jan 2008
134
0
0
#4
Mijn issues met Tradedoubler zijn dat mn contactpersonen soms lastig te bereiken zijn als ik ze nodig heb. En hun adminsysteem vind ik niet gebruikersvriendelijk.
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#5
Het klopt dat er bij TD BE één en ander gewijzigd is en net zoals bij andere netwerken zal het niet de eerste en niet de laatste keer zijn. Nu mag je het draaien of keren hoe je het wil, binnen elk bedrijf zijn er wel eens (veel) wijzigingen.
Ik belde daarstraks ook met iemand van een ander netwerk en kreeg die persoon ook niet aan de lijn omdat die een nieuwkomer aan het opleiden was. En soms zit diezelfde persoon in meeting, etc. Dat zijn dingen die bij Tradedoubler gebeuren maar net zo goed bij elk ander bedrijf.
 
24 aug 2005
831
0
0
#6
Ik zou zeggen bel ze op. ;D
En open deur dagen zoals jullie dat noemen, er zijn afgelopen maanden 2 events geweest waarbij iedereen welkom was.
Over betalingen die (veel) te lang open staan kan ik niet oordelen.

Heb deze overigens naar de BE verplaatst om verwarring te voorkomen
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#8
Er zijn sinds gisteren al problemen waardoor een grote achterstand is....
Bij mij zijn dit de huidige vertragingen:
Event type Last updated
Lead & sale: 3h 23m
Impressions: 1d 14h 11m
Unique visitors: 3h 18m
Clicks: 1d 4h 11m
 

mubutu88

Nieuw lid
2 nov 2011
3
0
0
#9
Het is dus de 3de country manager in 1 jaar. Dat toont toch aan dat de toekomst visie niet echt aanwezig is. Van agentschappen horen wij dat het niet positief is voor het imago van TD evenals van grote rechtsreekse adverteerder
Als kleine vis verrandert dat de manier van werken niet maar het zou leuk zijn om te weten waar we wel betrouwbaar kunnen werken.
 

eBizznizz

Beter rechtop sterven dan op je knie?n leven
17 jan 2008
134
0
0
#10
maar het zou leuk zijn om te weten waar we wel betrouwbaar kunnen werken
Gelukkig zijn er goede andere alternatieven; Zanox, Tradetracker BE, Adforce/i-Affiliate, etc. De taart is niet helemaal van Tradedoubler.