Is het normaal voor platformen om openstaande bedragen van maanden of zelfs jaren niet uit te betalen, ook al staan ze in de interface? Is het niet zo dat je als publisher een dienst hebt geleverd aan het platform ? Dus dat de regel dat zij pas betalen als zij hun geld zien, taboe zou moeten zijn ? Als publisher word je naar mijn mening teveel 3de rangs behandeld.
Maar ook als adverteerder krijg je nooit een gehele duidelijkheid. Ik vernam op Digital Marketing dat Tradedoubler weer een nieuwe country manager zou hebben. Dat zou de derde in 1 jaar tijd zijn. Hoe kan je een vertrouwensrelatie opbouwen als je contact persoon telkens verandert ?
Wat is er toch aan de hand met Tradedoubler. Waarom houden ze geen open deur met een toelichting van hun nieuwe strategie?
Zodat het zowel voor ons als voor de publisher duidelijk is met welk platform we verder kunnen gaan.
Maar ook als adverteerder krijg je nooit een gehele duidelijkheid. Ik vernam op Digital Marketing dat Tradedoubler weer een nieuwe country manager zou hebben. Dat zou de derde in 1 jaar tijd zijn. Hoe kan je een vertrouwensrelatie opbouwen als je contact persoon telkens verandert ?
Wat is er toch aan de hand met Tradedoubler. Waarom houden ze geen open deur met een toelichting van hun nieuwe strategie?
Zodat het zowel voor ons als voor de publisher duidelijk is met welk platform we verder kunnen gaan.