Werken bij TradeDoubler

7 mrt 2007
289
0
0
#1
TradeDoubler is een jong en dynamisch bedrijf en Europa?s grootste aanbieder van online marketing en advertising diensten en producten, waaronder Affiliate Marketing, Display Advertising, Search Engine Marketing en Technologie. TradeDoubler is beursgenoteerd en is momenteel actief in 18 Europese landen (Hoofdkantoor in Zweden) met 550 medewerkers (25 in NL) en heeft meer dan 1.200 klanten (+150 in NL).

Secretaresse (24 uur per week gedurende 3 maanden)

Taken
Als Secretaresse ben jij de spin in het web in de organisatie. Je bent flexibel, stressbestendig en vindt het leuk om te werken in een dynamische omgeving. Je werkzaamheden bestaan uit de volgende kerntaken:

- Secretariële werkzaamheden: Je bent verantwoordelijk voor taken zoals telefoon, post, voorraadbeheer en je bent aanspreekpunt voor alle externe en interne contacten.
- P&O werkzaamheden: Je verzorgt alle administratieve werkzaamheden (zoals vakanties, pensioenen, ziekmeldingen etc.) die te maken hebben met de werknemers.
- Financiële werkzaamheden: Je bent verantwoordelijk voor alle interne financiële administratie (facturen etc.) en voor de externe contacten met het hoofdkantoor in Zweden.

Kortom, een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheden binnen een jong bedrijf. Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director.

Profiel
? Je bent enthousiast, flexibel en stressbestendig
? Je neemt initiatief en kunt zelfstandig werken
? Engels in woord en schrift is een vereiste
? Kennis van Word, Excel en Powerpoint is een must

Overige informatie
Deze functie is ter invulling van een medewerker die drie maanden in het buitenland verblijft en per 15 februari weer zal terugkomen.

Contactgegevens
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marian Maljaars, 010-286 39 77. Indien je interesse hebt in deze functie, kun je een sollicitatie sturen naar
TradeDoubler BV
t.a.v. Marian Maljaars
Marten Meesweg 143
3068 AV Rotterdam
marian.maljaars[at]tradedoubler.com