www.vitamins.nl zoekt nieuwe vrienden ;)

29 feb 2008
1
0
0
#1
www.vitamins.nl zoekt nieuwe vrienden ;)


Onze website groeit flink door en wij zoeken nieuwe vrienden die ons kunnen helpen om heel gericht verder te komen...

Wij hebben inmiddels 68 000 klanten in de database en 20 000 kernklanten...

En waar mogelijk willen wij belanghebbende blijven helpen. Op dit moment zijn wij CPL campagnes voor proefverpakkingen aan het uitzetten...

Ambassadeurs/affiliates kunnen aanmelden via: http://www.vitamins.nl/bijverdienen.htm


Kijk svp op de website en laat je mening horen...

groet, David ::)
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#5
En waar mogelijk willen wij belanghebbende blijven helpen. Op dit moment zijn wij CPL campagnes voor proefverpakkingen aan het uitzetten...

Kijk svp op de website en laat je mening horen...
waar, bij ambassadeurs inloggen ?
8)
 

mrgbv.eu

Nieuw lid
12 dec 2007
504
0
0
www.adfiliate.nl
#6
Vitamins.nl zei:
www.vitamins.nl zoekt nieuwe vrienden ;)
Op dit moment zijn wij CPL campagnes voor proefverpakkingen aan het uitzetten...

Kijk svp op de website en laat je mening horen...
Hi David,

Als je volgende keer een sign-up URL erbij zet krijg je een nog betere response. Nu moeten mensen zoeken naar je affiliate programma.
 
20 aug 2007
1.253
0
36
affiliate.nl
#8
Interessant assortiment, was al even aan het zoeken maar kan ook geen aanmeld linkje vinden, hebben jullie een inhouse programma of starten jullie bij een netwerk binnenkort?
 

mrgbv.eu

Nieuw lid
12 dec 2007
504
0
0
www.adfiliate.nl
#11
Dit PM had ik http://www.vitamins.nl/bijverdienen.htm. Maar ik zag ook iets vreemds in de voorwaarden van zijn programma:
"De mensen die jij aanbrengt dienen nieuwe klanten te zijn die nog "níet" in onze database (naam/adresgegevens, rekeningnummer, emailadres) bekend zijn."

Je krijgt dus alleen een vergoeding voor de 1e keer dat een klant wat koopt. Koopt een klant voor de 2e keer via jouw website dan krijg je, als ik het goed interpreteer, geen vergoeding.

Of lees ik het nu verkeerd?
 

Leeds

Nieuw lid
26 sep 2006
74
0
0
#12
Er is niks mis met je bril,

Als ik het goed begrijp krijg je enkel een vergoeding als een nieuwe klant zich de moeite neemt om de persoonlijke promotiecode in te vullen nadat hij eerst al een halfuur op de bestelpagina heeft moeten zwoegen om alles in te vullen. Er wordt niets gezegd over herhaalbestellingen van die klant en of die promocode in de database wordt gekoppeld.

En de promotiecode volgt op alle persoonsgegevens + extra info + volgende ook wel erg bijzonder essentiele vragen in de vragenlijst :

Hoeveel kinderen heb je (?waarom)
Hoe ken je ons? (euhm)
Hoeveel beweging doe je per dag ? (denk denk)
Hoe ziet je voeding in mekaar? (denk denk)
Wat is je lichaamsgewicht (gaat je toch niet aan!)
Hoe vaak gebruik je voedingsssupplementen (euhm, denk denk)
Waar koop je voedingssuplementen (ja hier duh!)
Ambassadeurscode : (wat is dat nu weer? kan ik nu eindelijk eens bestellen ja?)

Vervolgens kom je op de volgende pagina na wat verdere gegevens een verbod op de bestelling met javascript melding "Het minimale bestelbedrag moet hoger zijn dan 20 Euro" (exclusief verzendkosten!)

Tijdens mijn bestelproces (via een affiliate link die ik in Google vond) zag ik ook nergens iets over 10 Euro korting? Ook dat heb ik dus gemist. En moet men dan voor 30 Euro exclusief verzendkosten bestellen of mag men dan opeens wel voor 20 Euro kopen ? Enfin, dit is niet interessant voor mij dus. Maar ik hou het wel in de gaten