zanox laatste tijd slecht bereikbaar

24 okt 2006
87
0
0
#1
Jullie ook last van dan dat zanox de laatste weken regelmatig slecht/niet te bereiken is. Op het moment dat ik het schrijf ligt de boel weer plat bij mij.

Problemen:
- kan niet inloggen
- banners laden niet
- links werken niet
- datafeeds doen het 9 van de 10 keer niet.
- etc..

zijn er capaciteits problemen?
 

zanox benelux

zanox | Straight to performance
5 dec 2005
1.733
0
0
www.zanox.com
#3
Beste superaffiliate

We hebben de laatste 2 weken wel een aantal updates uitgevoerd, die tijdelijk invloed hebben gehad op het systeem. Deze updates zijn o.a. uitgevoerd om juist extra snel statistieken te kunnen uitdraaien.

Alles zou op dit moment correct moeten werken. Als je ons een pm stuurt met jouw username en de specifieke problemen dan kunnen we beoordelen of er wellicht bij 1 of enkele programma's een bug van toepassing is.

Je kunt ook altijd contact opnemen met service.nl@zanox.com of onze 24/7 help service.
Tel: + 49 30 50969111
Email: service@zanox.com

Vriendelijke groet,

zanox Benelux
 
D

dutchguru

Guest
#4
Is er mogelijk een besmettelijk virus gaande ? Al eerder lag het imagewerk van Esprit plat, was naar men mij meedeelde een tijdelijke storing bij Esprit, gisteren en vandaag wederom, sterker nog, de hele website van Esprit ligt plat.

:'(
 

zanox benelux

zanox | Straight to performance
5 dec 2005
1.733
0
0
www.zanox.com
#5
Beste Dutchguru,

Gisteren (resp. zondag 16 sept.) was de website van Esprit inderdaad even moeilijk bereikbaar. Dit was vanwege enorm grote hoeveelheden verkeer die er ineens naar de website werden verstuurd. Wij hebben overigens niet meerdere storingen bij Esprit geconstateerd.

Vriendelijke groet,

zanox Benelux
 
D

dutchguru

Guest
#6
Het is niet aardig, niet commercieel, en zeker niet slim om te suggeren dat ik uit m'n nekharen filosofeer.
Over het algemeen bewaar ik veel email, schijnt fiscaal ook te moeten, en is mij de storingen eerder dan gister ook door het serviceteam ook bevestigd.
:(
 

zanox benelux

zanox | Straight to performance
5 dec 2005
1.733
0
0
www.zanox.com
#7
Beste Dutchguru,

Het was niet onze bedoeling om te stellen dat je 'uit je nekharen filosofeert'. Sorry hiervoor.
Kun je de details over de door jouw waargenomen storing doorgeven aan ons service team? We zullen het uitzoeken en nieuwe informatie over storingen op het forum plaatsen.

Vriendelijke groet,

zanox Benelux
 
D

dutchguru

Guest
#8
Ok, einde discussie.

Mijn bedoeling om meer openheid te bereiken is hiermee voltooid, want met technische problemen en ddos aanvallen zullen we moeten leren leven, wel in onderlinge samenwerking. :)