Zes grote schoenenlabels Macintosh starten bij TradeTracker

#1
Vandaag start TradeTracker zes grote schoenenlabels van de Macintosh groep. Het gaat om Invito.com, Intreza.nl, Scapino.nl, Pro-shoes.nl, Dolcis.nl en Manfield.nl.

Hieronder een overzicht van de campagnes en bijbehorende commissies:

Campagne
Invito.com: 15%
Intreza.nl: 15%
Scapino.nl: 8% tot 16%
Pro-shoes.nl: 8% tot 16%
Dolcis.nl: 6% tot 14%
Manfield.nl: 6% tot 14%

Voorwaarden

SEA
Zoekmachinemarketing is voor deze campagne expliciet niet toegestaan.

Tracking
Tracking vindt plaats op basis van cookies en fingerprint tracking.

Ontdubbeling
Ontdubbeling vindt naast het affiliatekanaal plaats op basis van last click counts tegen de volgende kanalen: SEA (non-branded) en Retargeting.

E-mailmarketing
Mailings mogen alleen verstuurd worden na toestemming via het ticketsysteem.

Cashback
Cashbacksites zijn alleen toegestaan na toestemming via het ticketsysteem.

Kortingscode
Kortingscodesites zijn alleen toegestaan na toestemming via het ticketsysteem.
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#2
Tot mijn leedwezen moet ik toegeven, dat ik in totaal 3 paar ( speciale ) schoenen van hen promoot, en meer zal het vooralsnog niet worden.

Immers,

Ontdubbeling vindt naast het affiliatekanaal plaats op basis van last click counts tegen de volgende kanalen: SEA (non-branded) en Retargeting
Wanneer ik beroepshalve een site bezoek om naar de collectie te kijken, ik ben nog niet weg of de retargeting start en blijft de eerstkomende 3 weken oid me achtervolgen.

[1] Macintosh
[2] Tradetracker
Hoe hadden jullie je dit voorgesteld ? Zou je dat zelf doen ? Serieus ?

Eigenlijk zou ik moeten zeggen : vinden jullie echt dat dit een zinvol en vooral eerbaar voostel is ? 8)