Heel simpel : neem het nederlandse woord kinderspeelgoed. Zelfs Google hanteert ons groene boekje en weet dat dàt een nederlands woord is. Nu breng je wat lucht in je teksten - immers wit en witregels zijn goed voor het leesgenot - en je voegt een spatie in tussen kinder en speelgoed....
Benz ! zegt onze taalkundige Google van Mercedes, ik herken : Kinder, Kinder choclat, Kinder freunde, Kinder ... en noem het maar, hardstikke Duits met als zonder Duits dialect en klaar ben je.
En zo zijn meer woorden te bedenken, in plaats van bouwwerk, ga je het over Bau Werk(e) hebben, dislectici kunnen daar van meepraten, gaat dus zonder dat je het weet de grens over en je advertentie-opbrengst uit.
Maak een leuke advertorial en gebruik een paar keer Heine met of zonder Heinrich in je tekst, en hoppa .... weg ben je.
Check je woordenschat op je pagina, je meta's, etc., test het met het groene boekje in de hand + Duits-Nederlands van Prisma , lederhose aantrekken of iets dergelijks en je komt er wel uit. 8)
Hoe Google er achter komt ? Gewoon in eerste instantie snel de meta's lezen en in later stadium putten uit de rest van de tekst. Daarom krijg je de eerste 2 dagen ook niets uitgekeerd. Daarnaast kan de bezoeker achtervolgd worden door diens persoonlijke interesses en zal hij of zij volstrekt andere advertenties zien en moet jij een privacyverklaring/disclaimer op je site voeren volgens de richtlijnen voor webmasters. Dus Arbeit zu tun im Shop.