Even een vraagje: zijn er nog meer mensen die in december weinig/geen sales voor Bizztravel (via Daisycon) hebben gehaald?
Normaal gesproken heb ik elke 1 à 2 dagen een sale maar tussen 23 november en 3 januari geen enkele terwijl de kliks gewoon op hetzelfde niveau door zijn gegaan. Uiteindelijk heb ik 30 december een testboeking gedaan en toen kwam ik er achter dat er geen tracking code op de bedankt-pagina stond (zie: http://www.gintou.nl/etc/bizztravel-bedankt.html).
Daisycon is gaan testen op 3/4 januari, toen stond de tracking-code er opeens weer wel (zie: http://www.gintou.nl/etc/bizz-bedankt.html). Bizztravel zou zelf nog reageren maar toen werd het stil, ondanks meerdere mails van mij tot 19 januari niets meer van Bizz of Daisycon gehoord.
Uiteindelijk van Daisycon nog de reactie gehad dat volgens hun alles goed is maar dat ze erachter kwamen dat sommige sales met "test" als naam niet geregistreerd worden. Kan zijn maar dat verklaart natuurlijk niet dat de conversie-code opeens weg is. Heb ik zelf ook getest en is gewoon onzin.
Ik raak er inmiddels een beetje gefrustreerd van. Maak al >15 jaar websites en nog nooit is er ergens code spontaan verdwenen en net zo spontaan weer terug gekomen. Met andere woorden: Bizztravel moet hier waarschijnlijk gewoon vanaf weten en houdt het onder de pet. Daisycon vertrouw ik ook niet helemaal aangezien ze zoiets gewoon in de statistieken zouden moeten kunnen zien. Nou is het wel zo dat ik over het algemeen extreem positief ben over Daisy dus wil ze niet meteen de zwarte piet toeschuiven maar toch...
Zijn er hier meer mensen met in de periode 23 november - 3 januari afwijkende cijfers? Ik vermoed dat ergens in die periode de Daisycon tracking er volledig uit gelegen heeft of dat ze hem selectief (x% v/d sessies) hebben getoond. Hoe dan ook ben ik er nog niet klaar mee... :-(
Normaal gesproken heb ik elke 1 à 2 dagen een sale maar tussen 23 november en 3 januari geen enkele terwijl de kliks gewoon op hetzelfde niveau door zijn gegaan. Uiteindelijk heb ik 30 december een testboeking gedaan en toen kwam ik er achter dat er geen tracking code op de bedankt-pagina stond (zie: http://www.gintou.nl/etc/bizztravel-bedankt.html).
Daisycon is gaan testen op 3/4 januari, toen stond de tracking-code er opeens weer wel (zie: http://www.gintou.nl/etc/bizz-bedankt.html). Bizztravel zou zelf nog reageren maar toen werd het stil, ondanks meerdere mails van mij tot 19 januari niets meer van Bizz of Daisycon gehoord.
Uiteindelijk van Daisycon nog de reactie gehad dat volgens hun alles goed is maar dat ze erachter kwamen dat sommige sales met "test" als naam niet geregistreerd worden. Kan zijn maar dat verklaart natuurlijk niet dat de conversie-code opeens weg is. Heb ik zelf ook getest en is gewoon onzin.
Ik raak er inmiddels een beetje gefrustreerd van. Maak al >15 jaar websites en nog nooit is er ergens code spontaan verdwenen en net zo spontaan weer terug gekomen. Met andere woorden: Bizztravel moet hier waarschijnlijk gewoon vanaf weten en houdt het onder de pet. Daisycon vertrouw ik ook niet helemaal aangezien ze zoiets gewoon in de statistieken zouden moeten kunnen zien. Nou is het wel zo dat ik over het algemeen extreem positief ben over Daisy dus wil ze niet meteen de zwarte piet toeschuiven maar toch...
Zijn er hier meer mensen met in de periode 23 november - 3 januari afwijkende cijfers? Ik vermoed dat ergens in die periode de Daisycon tracking er volledig uit gelegen heeft of dat ze hem selectief (x% v/d sessies) hebben getoond. Hoe dan ook ben ik er nog niet klaar mee... :-(