Jullie inbox zit dagelijks ongetwijfeld net zo vol als die van mij met alle mails over updates, acties en startende of aflopende affiliate campagnes. Gisteren op de affiliate dag was men vaak bezig over remarketing / retargeten / gerichte email acties etc. en telkens had ik zin om op te merken dat ook Affiliate netwerken hier nog wel iets te leren hebben.
Hoeveel effectiever zou het niet zijn als je in ieder affiliate netwerk zou kunnen aangeven welke updates je wel / niet wenst te ontvangen?
Voorbeeld:
- alle nieuwe campagnes voor die en die categorie (maar niet voor die 50 andere categorieën)
- idem voor acties enz.
Ik heb er namelijk als reizenaffiliate geen boodschap aan dat er x% korting is op computers, kinderkleding of koffiepads. Beperktere updates zouden misschien maken dat ik de mails wel een keer goed lees en er niet vlug vlug doorheen scroll, omdat ik anders 3 uur per dag alleen maar mails lees.
Of is dit gewoon al mogelijk en zie ik het over het hoofd?
Wat is jullie mening en hoe staan affiliate netwerken hiertegenover?
Hoeveel effectiever zou het niet zijn als je in ieder affiliate netwerk zou kunnen aangeven welke updates je wel / niet wenst te ontvangen?
Voorbeeld:
- alle nieuwe campagnes voor die en die categorie (maar niet voor die 50 andere categorieën)
- idem voor acties enz.
Ik heb er namelijk als reizenaffiliate geen boodschap aan dat er x% korting is op computers, kinderkleding of koffiepads. Beperktere updates zouden misschien maken dat ik de mails wel een keer goed lees en er niet vlug vlug doorheen scroll, omdat ik anders 3 uur per dag alleen maar mails lees.
Of is dit gewoon al mogelijk en zie ik het over het hoofd?
Wat is jullie mening en hoe staan affiliate netwerken hiertegenover?