Ligt Tradetracker er uit?

Kier

Nieuw lid
15 jan 2011
56
0
0
#1
Zie nu net dat de website en backoffice van Tradetracker niet bereikbaar is. Ook werken de (deep)links niet meer. Iemand enig idee hoe lang dit al aan de hand is en of er al een communicatie namens Tradetracker omtrent dit probleem is uitgegeven?
 

DekkerD

Nieuw lid
9 feb 2011
10
0
0
#2
Ja. Site ligt eruit en tracking werkt ook niet meer. Lekkere dag vandaag. Begint met M4N/Zanox nu TT. Cleafs de volgende?
Ik heb de indruk dat dit pas sinds circa 16:30 uur is. Hoop dat ze het nog oplossen voor de avond.
Lijkt erop dat banners nog wel werken, maar links uit feeds niet meer.

Update 17:14 uur.
Het lijkt weer te werken, site weer online, landen op site adverteerder ook.
 

eBizznizz

Beter rechtop sterven dan op je knie?n leven
17 jan 2008
134
0
0
#3
Denk dat Anonymous het gemunt heeft op affiliate netwerken ;D. Maar mijn TT linken werken in ieder geval wel. Wellicht is het opgelost.
 

xipe

Nieuw lid
31 mrt 2008
650
0
16
#4
Het irritantste vind ik, dat je daar dus geen enkel bericht van krijgt!

Of je krijgt een bericht als:
Ja, de tracking ligt er uit, deeplinks werken niet maar er wordt uiteraard geen enkele sale gemist!
:mad:
 
S

svteg

Guest
#5
Tradetracker is daar nooit echt secuur in geweest, een behoorlijk stil netwerk wat dat betreft. Zo werken de deeplinks en banners van dynabyte ook nog steeds niet, en dat zou al ruim een maand geleden opgelost moeten zijn. De boel gaat niet op on-hold, er wordt niks over gecommuniceerd. Niet netjes.
 

DekkerD

Nieuw lid
9 feb 2011
10
0
0
#7
svteg zei:
... Zo werken de deeplinks en banners van dynabyte ook nog steeds niet, en dat zou al ruim een maand geleden opgelost moeten zijn. De boel gaat niet op on-hold, er wordt niks over gecommuniceerd. Niet netjes.
@svteg
Denk dat TT meeleest. Kreeg vanochtend mailtjes dat Dynabyte en Dixons on Hold zijn. Van beiden ligt al weken de tracking eruit.
 
S

svteg

Guest
#8
Ik heb op 10 oktober melding gemaakt van de niet werkende links/banners, via Twitter en via de email, kreeg een mail terug met oa de volgende zinnen:

Hier wordt aan gewerkt, naar verwachting is het binnen één week verholpen.
Wanneer de links weer functioneren zal hier ook een bericht over worden uitgestuurd.
Naar mijn mening had er sowieso een bericht uitgestuurd moeten worden met de melding dat de links niet werken, en wat mij betreft op on-hold gezet. Gewoon een maand later worden er pas maatregelen genomen.. pfff :-X
 

DikkieD

Nieuw lid
25 okt 2007
973
0
0
#9
Crap. In dat licht vind ik dat de reactie op mijn mailtje van afgelopen week behoorlijk te wensen overlaat.

Het klopt dat de tracking van Dixons niet werkt. We zijn hier mee bezig en de verwachting is dat alles binnen niet al te lange tijd weer zal werken.
Ik las 'niet al te lange tijd' als een paar uur max...maar het gaat dus om weken?

Jammerlijk!
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#10
Denk dat het vrij logisch is.
In de meeste gevallen zijn de netwerkmedewerkers voor het signaleren van trackingproblemen al afhankelijk van een melding zijdens affiliates, is het een aktieve medewerker , dan wordt er een mailtje gezonden naar de adverteerder.

En daarna wordt er afgewacht. 8)

Is toch immers geen gezagsverhouding tussen netwerk en adverteerder ?

Daarbij, voor een netwerk zal de inkomsten-terugval een promillage zijn of iets meer op het totaal. Voor een affiliate kan het aanzienlijk méér zijn, maar dat legt in deze situaties geen gewicht in de schaal.
Sterker : elders op dit forum verklaart een netwerkmedewerker, dat een - na ruim 6 jaar Nederlandse aanwezigheid en voordien al langer bestaand europees - netwerk nog immer niet nagedacht heeft ( nl geen regels, geen protocol) over compensatie na tracking-uitval.

Het argument zijdens andere netwerken: "we zitten er bovenop want het kost ons ook geld" is daarmee een sympathieke maar voor de rest loze kreet.
Totdat je als affiliate een positie inneemt, die té belangrijk is om als netwerk te verliezen. Dan is er meer mogelijk.
Zo werkt het overal, ook buiten de affiliate-marketing.

Lees dit topic nog even van de Bas Groep , speciaal de woorden : de websites staan online maar nog even zonder tracking, jullie zullen er vast begrip voor hebben.
Wat is er dan veranderd, om nu als affiliate zo vol van vertrouwen te zijn ?
Er zijn toch méér adverteerders, of zie ik dat verkeerd.
Iig staan op mijn sites die andere nu.
Eigenlijk is dat wel prima zo , beschouw voorgaande regels maar als niet geschreven .... ;D
 
9 aug 2007
47
0
0
#11
Is het met werknemers niet net zo als met affiliates, ze zijn nodig maar bijzonder vervelend om er te veel aandacht aan te schenken en/of te veel te belonen.
 

eBizznizz

Beter rechtop sterven dan op je knie?n leven
17 jan 2008
134
0
0
#12
ze zijn nodig maar bijzonder vervelend om er te veel aandacht aan te schenken en/of te veel te belonen.
Een zichzelf respecterend affiliate netwerk met gezond verstand denkt twee keer na voordat hij besluit om affiliates niet teveel aandacht te besteden. Daarom denk ik niet dat TradeTracker bewust aanstuurt op het wegmoffelen van bezorgde reacties van publishers. Zoals we bij Groupon hebben gezien is een goed functionerende klantenservice een must wil de continuiteit van het bedrijf niet in gevaar komen.