Meneer Marèchal,
Heb eerst maar eens op Linkedin gekeken, want mijn eerste indruk was dat we bij de neus werden genomen. Hoewel iedereen op Linkedin natuurlijk ook 'alles' kan roepen ga ik toch maar uit van een band zijdens N.
Ik verwacht echt niet een foto van de man in het geel, maar als marketing deskundige weet u toch dat beeldvorming van groot belang is. Toch ?
En weet u als affiliate-adverteerder dat je niet direkt je samenwerkingspartners op tenen moet trappen. Toch ?
En toch doet u dat.
Al direkt.
Want de profielhandtekening, die velen hier toepassen om hun site te promoten, vertoont de weblink naar actiepromo . be al is de 'over ons' pagina weer anders dan de about . me . Teksten zijn identiek. En komt weer overeen met de sites op Linkedin.
In mijn optiek : niet slim.
Ik moet het hebben van mijn specifieke content, dus 'kom me niet aan boord' met kortingscode-sites die jullie toch - zij het voor minder - wel degelijk ondersteunen.
Inderdaad, Affili.net heeft betoogd dat door de FCC concurrentie cq trackingvervalsing niet kan voorkomen. Hiervoor in dit topic heb ik al aangegeven dat ze niet in staat zijn om de ip-nummers die ik heb opgegeven terug te vinden, maar wel nummers die ik niet heb geleverd.
Vind u het gek, dat ik dùs niet al te veel vertrouwen heb in uw methodiek ( Ù bent de opdrachtgever en dus verantwoordelijk).
2e allinea roept u ons toe : Zoals elke ondernemer/bedrijf moet er uiteindelijk ook geld worden verdiend. En we gaven meer uit dan dat er binnenkwam. Dus we hebben gezocht naar een eerlijke model voor ons, voor onze partners en ook voor affili.net.
in de 4e allinea : Verder hebben we de vergoedingen omhoog gegooid (met 30%) om affiliates tegemoet te komen in hun E-CPC.
Het één bijt het ander.
allinea 3 : Wij ontdubbelen enkel en alleen op email, SEA generic, direct partners/affiliates en ReTargeting op Postclick. We ontdubbelen op cookies, maar meten door op IP met de techniek van Affili.net.
allinea 4: We ontdubbelen niet op SEA brand, SEO, direct, social, Views of op Ads op onze site
Hiervoor heb ik het al aangehaald, feitelijk interesseert het ons in het geheel niet met wat voor "meet-speeltjes" een adverteerder, of een netwerk, werkt. Wanneer we maar een faire opbrengst per geleverde click ontvangen.
Vermoedelijk door de door jullie veroorzaakte complexiteit raken jullie de gegevens kwijt, en krijg ik andere ip-nummers op mijn conto dan die ik heb doorgestuurd.
En dan gaat dat prachtige verhaal geheel verloren.
slot-allinea: P.S. Overigens het idee om een publisher vereniging op te zetten is zeker een overweging waard, aangezien dit jullie positie versterkt.
allinea 6 : En de grotere publishers blijven technisch innoveren en worden ook steeds beter in het binnenhalen van meer orders.
En daarmee geeft u al direkt het antwoord op de vraag.
[1]. Er is té veel diversiteit tussen publishers waardoor belangen uiteen lopen
[2]. Er zijn combi's tussen publishers en adverteerders
[3]. Er zijn publishers die ook in dienst zijn van netwerken
[4]. Er zijn publishers die ook in dienst zijn van adverteerders
[5]. Er zijn ..... vul maar in.
Ik had ooit interesse in Neckermann gegeven het feit, dat hoteliers uit mijn reisleider - verleden ook via Neckermann te boeken waren. Daarbij is mijn instelling een zo perfect mogelijke reisbestemming voor mijn bezoeker.
En niet een kortingscode voor een bestemming in 'the middle of nowhere'.
Heb door uw bijdrage hiervoor niet de indruk gekregen dat Neckermann/ThomasCook echt wel interesse heeft in de vakantie-markt. Wat ik hieraan over houdt is een voorkeur voor kortingscode en voor 'groot'.
Is wederom de beeldvorming van de man in het gele pak, zorvuldig heel veel noteren op een papierblok in de sauna, ooit geprobeerd?, en aan het einde van de reclame-promo z'n blok in het water gooit.
Zullen de ip-nummers wel zijn.
In sommige Arabische landen noemt men zoiets een 'Fata Morgana'.