denkje dat het een suc6 kan worden
Dat is dus een hele linke ........
Je kunt voor alles een campagne opzetten,
je kunt met Adwords voor bijna alles een campagne opzetten,
en in beide gevallen weet je dat je moet starten met een periode van investeringen.
Pas na enige tijd ken je wel of niet de revenuen en kun je praten over wel of niet een succes mbt je ROI. Maar misschien bepaal je zelf een andere factor voor het benoemen van wel of niet succes.
Dus kun je ook een affiliate-marketing campagne opzetten.
Dan weet je inmiddels ook, dat het succes daarvan staat en valt met de inspanning van adverteerder èn netwerk, omtrent het laatste zijn we over het algemeen niet vreselijk enthousiast, en in het bijzonder : praat je over een relatief gemakkelijk produkt met snelle scoringskans, kun je sommige accountmanagers nog wel een beetje enthousiast krijgen. Zijn er "grote" publisherbedrijven die zich erachter plaatsen, wordt dat al beter.
Maar je doelgroep is "iets anders", je gokt ook op 2 paarden. Ondanks het financiele plaatje van nu, is er best een doelgroep te vinden ...... maar mijn inschatting is dat je die targeting beter via Adwords kan inzetten dan via aff.marketing
tenzij je doelbewust gaat zoeken naar de juiste publishers in de context van je website.
Laten we eens afwachten wie hier nog meer een gedachte over heeft, eer iets al dan niet "afgeschoten" wordt, is immers als vraag best wel interessant . ;D