NationaleEnquêtes.nl lanceert Gepimped.nl

Daisycon

Nieuw lid
20 sep 2007
3.344
0
0
twitter.com
#1
Doe mee met de Enquête van Gepimped.nl en maak kans op je eigen custom made dream ride!

De enquête loopt t/m 31 augustus 2010

Vergoeding: 60% revenue share

Log hier in voor je account en ga naar de affiliates corner voor het linkmateriaal.
of meld je direct aan!

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fb.ds1.nl%2F649%2F91935%3Fwi%3D22848%26ws%3D&hash=9f21c127d5d07c7cee0e1aea323be058
 
7 jan 2010
8
0
0
#2
Zelf hebben we hier een zeer goede CTR en click vergoeding over.

Hoogst uitbetaald vergoeding voor 1 bezoeker is ruim 15 euro.

wat we zien is dat er een groot verschil is tussen de verschillende affiliate partijen en hoe ze met hun potentieel omgaan.

Een CTR van 15-20% moet voor de meeste publishers mogelijk zijn bij deze actie, mits ze zorgvuldig omgaan met hun het potentieel.

Om dat te bereiken heb ik hier een stuk geschreven: http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,12338.0.html


De reden dat deze actie voor alle publishers financieel een groot succes kan zien is simpel: Bij hoeveel GRATIS acties wordt er daad werkelijk een auto weggeven die de winnaar zelf mag bepalen? Weet je dat te verkopen aan je bezoekers, dan weet je ook te scoren.

Op dit moment zien we duidelijk goede resultaten bij de serieuze "Get paid to click" websites, Gratis SMS websites en websites die cadeaus/e.d. weg geven aan mensen die de gehele enquête in vullen.

Mochten jullie verdere vragen hebben over deze wedstrijd dan kan je me een PB sturen en kan ik je helpen er een succes van te maken.

mvg

Leander
 
J

Joya

Guest
#3
Leuk en aardig maar net als bij alle andere campagnes, er zijn meer partijen welke meedoen aan oa deze actie en dan is het niet zo raar dat een affiliate tot 60% = xx euros per lead kan ontvangen.

http://www.nationalevoordeelenquete.nl/gepimped/?act=privacy

Om dat te bereiken heb ik hier een stuk geschreven:
We zijn TBForum niet...

Auto's, scooters, pc's, vakanties alles is al eens weggegeven en dat GPT en gratis sites hierop scoren, had je anders verwacht?
 
7 jan 2010
8
0
0
#4
Joya zei:
Leuk en aardig maar net als bij alle andere campagnes, er zijn meer partijen welke meedoen aan oa deze actie en dan is het niet zo raar dat een affiliate tot 60% = xx euros per lead kan ontvangen.

http://www.nationalevoordeelenquete.nl/gepimped/?act=privacy

Om dat te bereiken heb ik hier een stuk geschreven:
We zijn TBForum niet...

Auto's, scooters, pc's, vakanties alles is al eens weggegeven en dat GPT en gratis sites hierop scoren, had je anders verwacht?
Sorry, Ik begrijp je reactie niet helemaal, kan je uitleggen wat je precies bedoelt, ik probeer je te begrijpen?
Ik geef een feedback op een actie en probeer verder inzicht in het verloop te geven.

1. Zover ik weet, en ik zit aardig dicht bij de bron, voert Daisycon deze actie exclusief.
2. Ook bij dit forum zit een marketing sectie, lijkt me goed om ideeën met elkaar te delen.
3. Tuurlijk is alles al eens weg gegeven, het gaat er nu om hoe je het kersje op de appelmoes legt en ik denk dat dit kersje toch net wat anders is dan het doorsnee Van der Valk kersje. ;)


mvg

Leander
 
J

Joya

Guest
#5
Re: NationaleEnquêtes.nl lanceert Gepimped.nl

'Dicht bij de bron is relatief'..

Dat DC deze actie exclusief promoot, dat is duidelijk, ze zijn zelf de opdrachtgever/uitvoerder van enquetes.

Jij, en vele anderen, krijgen de gegevens welke worden ingevoerd, hoe meer bedrijven, hoe meer er aan affiliate kan worden uitgekeerd. De eerste vragen zijn over een auto ja, daarna komen de rest van de vragen.

En ik zeg nergens dat ik het niet een leuke/goede actie vind, ik zeg alleen dat het niet iets heel bijzonders is behalve dat je hem zelf kan samenstellen en dat dit soort acties gewoonlijk goed aanslaan bij de grote GPT en gratis sites.

Marketing prima maar dit is niet echt iets van een kersje noch iets om een case van te maken hoe je dit het beste gaat of kan promoten.

En de uitdrukking kersje op de appelmoes ken ik niet, volgens mij is die in een andere vorm maar zoals JP en co kunnen bevestigen, mijn Nederlandse/Engelse taal is soms niet zo goed..

Dit is gewoon een stamp campagne; zoveel mogelijk en zo snel mogelijk promoten niets anders dan de E2Ma campagnes.
 
7 jan 2010
8
0
0
#6
Joya zei:
'Dicht bij de bron is relatief'..

Dat DC deze actie exclusief promoot, dat is duidelijk, ze zijn zelf de opdrachtgever/uitvoerder van enquetes.

Jij, en vele anderen, krijgen de gegevens welke worden ingevoerd, hoe meer bedrijven, hoe meer er aan affiliate kan worden uitgekeerd. De eerste vragen zijn over een auto ja, daarna komen de rest van de vragen.

En ik zeg nergens dat ik het niet een leuke/goede actie vind, ik zeg alleen dat het niet iets heel bijzonders is en dat dit soort acties gewoonlijk goed aanslaan bij de grote GPT en gratis sites.

Marketing prima maar dit is niet echt iets van een kersje noch iets om een case van te maken hoe je dit het beste gaat of kan promoten.

En de uitdrukking kersje op de appelmoes ken ik niet, volgens mij is die in een andere vorm maar zoals JP en co kunnen bevestigen, mijn Nederlandse/Engelse taal is soms niet zo goed..

Dit is gewoon een stamp campagne; zoveel mogelijk en zo snel mogelijk promoten niets anders dan de E2Ma campagnes.
Dicht bij de bron is zeker relatief, echter wij zijn de bedenker(Opdrachtgever) en de uitvoerende partij van deze actie, Daisycon is onze partner.

Wat deze actie speciaal maakt, naar mijn bescheide mening is wel dat de winnaar zelf het merk bepaald van de auto en omschrijven kan hoe de auto er uit komt te zien, dat maakt het voor deelnemers natuurlijk leuk, want ze krijgen een emotionele band(Wat niet overtrokken moet worden) met de actie. Mensen kunnen elke maand in het blad Auto & Tuning volgen hoe de actie loopt en wat de waarde van de Basis auto is, deze kan dus oplopen tot 100.000 euro.

Als we kijken naar hoeveel uitvoerende partijen er nog eens mee doen, garage bedrijven, uitgevers, toeleveranciers en importeurs, geeft dat een betrokkenheid van uit de branche aan. Tot slot natuurlijk de feestelijke uitreiking in Ahoy waar zo'n 50.000 - 60.000 mensen komen en TV etc etc, dat maakt het toch net wat anders als de doorsnee "VW POLO WEG GEEF ACTIE"

Als je dat alles leuk weet te verkopen aan je bezoekers aan de mensen die je mailt, dan zal je zien dat het aantal conversies hoger ligt, dan bij andere enquetes.

Dan even terug komen op de term stap campagnes, ik denk dat je daar een fout maakt in hoe je denkt(Met alle respect).
Elke campagne zou je voordat je hem laat starten eens moeten bekijken:

1. Wat is het doel.
2. Wat is de doelgroep.
3. Hoe benader ik de doel groep.
4. En hoe haal ik het maximale uit mijn doelgroep.

Als je voor elke enquête, actie of campagne dat zou doen, dan neemt je CTR significant toe.
Dus voor dat je doelloos gaat mailen, steek er eens 2-3 uur in en je zal zien dat je opbrengsten meer dan verdubbelen.

mvg

leander
 
J

Joya

Guest
#7
Ik weet echt wel hoe ik bepaalde doelgroepen moet bereiken, hoe ik dat doe is een andere vraag en of ik een grote of een kleine ben, dat maakt hier niets uit.

Ik schrijf ook heel duidelijk dat ik het speciale van deze actie vind is dat je zelf je wagen mag uitzoeken, verder is het een doodnormale enquete. Dat er meerdere bedrijven aan vast zitten is niet meer dan logisch, de auto moet toch op een moment betaald worden.

Alleen als je kijkt dan gaan de leads naar veel meer bedrijven dan de bedrijven waar jij mee samenwerkt.

Verder zal ik deze discussie laten voor wat het is, ik blijf mijn verhaal niet herhalen terwijl ik erg duidelijk ben ik wat ik er van vind, ook de positieve kant.

Maar een enquete, daar kan je niet een discussie over vormen hoe je die gaat promoten, daar kan je beter een ander product voor nemen...
 
7 jan 2010
8
0
0
#8
Joya zei:
Ik weet echt wel hoe ik bepaalde doelgroepen moet bereiken, hoe ik dat doe is een andere vraag en of ik een grote of een kleine ben, dat maakt hier niets uit.

Ik schrijf ook heel duidelijk dat ik het speciale van deze actie vind is dat je zelf je wagen mag uitzoeken, verder is het een doodnormale enquête. Dat er meerdere bedrijven aan vast zitten is niet meer dan logisch, de auto moet toch op een moment betaald worden.

Alleen als je kijkt dan gaan de leads naar veel meer bedrijven dan de bedrijven waar jij mee samenwerkt.

Verder zal ik deze discussie laten voor wat het is, ik blijf mijn verhaal niet herhalen terwijl ik erg duidelijk ben ik wat ik er van vind, ook de positieve kant.

Maar een enquête, daar kan je niet een discussie over vormen hoe je die gaat promoten, daar kan je beter een ander product voor nemen...
Ik begrijp wat je bedoelt, ik denk dat we het over de grote lijnen wel eens zijn.

Of je groot of klein bent, is ook niet belangrijk lijkt me, 50 kleine partijen, maken een grote en zet minimaal net zo belangrijk als 1 grote.

Alleen waar we duidelijk van mening verschillen is of elke enquête het zelfde is en of je deze op de zelfde manier moet aanpakken, daar ben ik het denk ik niet met je eens. Maar dat maakt op zich niet uit.
Wat ik wel nog wil toevoegen is, is dat sommige mail partijen een 0% score hebben en andere 30-40% halen, wat aangeeft dat er toch een verschil van benadering moet zijn naar de doelgroep toe.
Natuurlijk niet speciaal voor deze actie, maar voor elke mailing die je doet. Ik bedoel, wat als je met een paar aanpassingen je omzet kan verdubbelen, wie zou dat nu niet willen doen? Toch?

Maar genoeg over het inmiddels Off Topic, onder werp.

Ik wens iedereen veel succes met deze actie en mochten er vragen zijn of wil je van gedachte wisselen over hoe jij deze actie het beste naar jouw doelgroep kan verzenden, dan mag je me altijd een PM sturen.

mvg

Leander