Toch wordt het niet anders PJ:
zijdelings,
zoals het jou het beste uitkomt
zo gaan mensen altijd met elkaar om, zo pakken mensen altijd informatie op, zo ga je altijd met elkaar in debat,
je luistert naar datgene wat je wilt horen, niks mis mee.
Je business zoek je daar waar het je het beste uitkomt. En jij doet dat niet anders.
omdat wij putten uit dezelfde bronnen als zij. En we zijn daar al heel wat langer mee bezig dan de meeste SEO-bedrijfjes.
Alleen gebruiken we die kennis op een heel andere manier.
En daaruit valt te destilleren dat je SEO kennis kent en toepast, daarbij maakt het totaal niet uit of je dat agressief of defensief toepast, ook defensief voorkom je terugval, is op zich omzetbehoud die je niet via agressief beleid hoeft te vergaren. In beide gevallen is SEO een toepassing van webregels en vooral zoekmachine-regels cq inspelen op wat anderen of andere entiteiten doen. Besparen is ook sparen, klinkt alleen anders.
Ik heb nergens geschreven dat ik alle SEO beoefenaren - zij die er hun beroep van maken - hoog of hoogwaardig beschouw, mijn stelling is dat er van beiden een hoeveelheid is en volgend de Pareto-stelling zullen er 20% op nivo staan. Dat kunnen zij aantonen door prestaties zijdens klant en commentatoren bevestigd te krijgen en via resultaten zichtbaar te maken.
Natuurlijk kun je daar tegenin brengen, dat ik die bewijzen hier niet kan neerleggen want ik beschik niet over inside information omtrent die klantresultaten.
Daar staat tegenover dat jij van jezelf/medewerkers hoe dan ook evenmin aantoonbaar kunt maken wat jullie kennis van SEO agressief of defensief aan uitwerking heeft.
En valt er inhoudelijk niets zinnigs over te melden. De SEO figuren die ik genoemd heb, daarvan heb ik uit artikelen mogen begrijpen dat ze ingehuurd zijn om zaken als verhuizing en wijziging van websites zodanig te begeleiden dat er geen verlies optreedt.
Dat bijvoorbeeld Joost de Valk met zijn plugin-aktiviteiten de gebruiker begeleidt in 'hoe om te gaan met zoekmachine-regels' is op zich niet agressief te noemen.
Ben ik het op zich omtrent alles wat hij in de wereld mompelt, eens ? Reken maar van niet.
Ik kan persoonlijk niet inschatten/controleren hoe jouw kontakten met Google verlopen, uit tweetwisselingen tussen Yoast en Matt Cutts kan ik publiekelijk volgen hoe hun kontakten zijn en beiden leggen die ook nog eens in webpagina's/blogs vast. Ook al zou ik ze niet 'mogen', dan nog ligt daar een wisselwerking waar ik van kan/moet leren.
Concreet en ten behoeve van de forumdeelnemers moeten we het daarvan hebben.
Ik stel vast dat ik de afgelopen dagen in digitale kontakten met buitenlandse collega's verkregen via buitenlandse fora/blogs, aanzienlijk meer heb opgestoken dan in diezelfde dagen op dit forum.
Wereldwijd zijn er op het vlak van affiliate-marketing een aantal tsunami's aktief, op zich niet vreselijk wanneer je maar weet hoe er uit te komen is, hoe je dat aanpakt zonder elkaar aan te vallen, zonder elkaar af te kraken. En dan met name rond de uitwerking van Google 'erupties'
Wanneer ik dan lees op het blog van Joost en zijn reaktie lees, gericht tegen iemand in de wereld en vrij vertaald "ben jij al zo lang aktief, nou sorry, heb je het altijd verkeerd gedaan".
Dat zal de goede man zelf ook wel weten, het ging er om , hoè het stuur zodanig te draaien dat er een positieve wending uit zal resulteren.
Met datzelfde probleem zullen er op dit forum ook een fors aantal mensen worstelen.
Het minimale aantal forumdeelnemers wat aantoonbaar op resultaten kan bogen, moeten we dan maar zoeken op rtl, want hier was het aantal de afgelopen dagen : 0.
En dat is vreemd, want wie professioneel met deze aktiviteit bezig is, wordt ook tijdens een Hemelvaartsdag geconfronteerd met veranderende posities en de gevolgen daarvan.
Maar klaarblijkelijk hebben de veroorzakers van de ddos-aanval gedurende enkele uren toch meer impact dan de dierenwinkel van Google, 24/7. En Nederland is geen uitzondering in de wereld. ;D