Release AM4 - Features, Request and Bugs

formmailer

Uit Zweden...!
3 aug 2008
259
0
0
www.zwedenweb.com
cheslindo zei:
U heeft zich nog niet aangemeld bij een programma
Hier precies het zelfde. Ik ben nu bezig om alle aanmeldingen weer te activeren.
Het zou fijn zijn als Daisycon hierop kan reageren en kan aangeven wat we moeten doen, wat de gevolgen zijn en wanneer alles weer werkt zoals het zou moeten...
Marko? Barry? Iemand anders van Daisycon?

/Jasper
 

wonkel

Nieuw lid
3 sep 2008
148
0
0
Ja, lijkt me ook wel zo handig, voorlopig heb ik totaal geen sales gezien op de 23e en de 25e en op de 24e maar 2 vrij snel achter elkaar... zou toch wel leuk zijn om te weten wat er aan de hand is. En normaal wordt dit forum toch aardig gebruikt door de Daisycon medewerkers............
 

patje72

Nieuw lid
30 jul 2008
180
0
0
dating.lerenleven.com
Zucht....net m'n AM maar even gemaild.

Out of office assistent > Neem contact op met >

doe ik

out of office assistent > neem contact op met ......jawel.....m'n AM

Kijk ik snap heus wel, dat men niet meteen op alles reageert, ik mag ervan uit gaan dat er nu binnen Daisycon wel flink overlegd zal worden. En men wacht met communicatie tot na het overleg.

De hele situatie is klote. Ik maak hier in NL alleen gebruik van SEO verkeer, en uitgaande van het feit dat er wel een compensatie zal volgen, maakt het achteraf niet zo spannend.

Maar het laat toch weer zien dat je als affiliates niet serieus genomen wordt. Als dit in de VS zou gebeuren en je even een campagne test met adwords oid en je stopt er een paar duizend dollar in, en vervolgens kloppen je stats niet, of heb je helemaal geen stats, dan baal je echt!

Laat ik zeggen dat de hele manier van zaken doen met en in de VS soms irritant is. In ieder geval wordt je als affiliate wel een stuk professioneler en serieuzer behandeld.

Ik ben trouwens benieuwd wat de merchants er van vinden. Die hoor of zie je eigenlijk nooit. je zou toch verwachten dat die ook inkomsten missen
 

wonkel

Nieuw lid
3 sep 2008
148
0
0
patje72 zei:
Kijk ik snap heus wel, dat men niet meteen op alles reageert, ik mag ervan uit gaan dat er nu binnen Daisycon wel flink overlegd zal worden. En men wacht met communicatie tot na het overleg.
Ik snap dat ook wel, maar de laatste reaktie hier was volgens mij op 14 juli, daarna zijn er nog pagina's volgeschreven door ons, maar geen reaktie meer.... 1e dagen van de update kon het niet op met updates en verhalen over dat er meer gemeten werd.

Laat ik zeggen dat de hele manier van zaken doen met en in de VS soms irritant is. In ieder geval wordt je als affiliate wel een stuk professioneler en serieuzer behandeld.
Helemaal mee eens, communicatie en fouten durven toegeven is daar heel normaal, krijg dagelijks mails over tracking die niet werkt, sites die geupdate gaan worden waardoor tracking even niet werkt enz.... Ook van de hele grote jongens, gewoon eerlijk en open zoals het hoort.

Ik ben trouwens benieuwd wat de merchants er van vinden. Die hoor of zie je eigenlijk nooit. je zou toch verwachten dat die ook inkomsten missen
Ik zie wel gewoon kliks, dus waarschijnlijk hebben de merchants er geen last van, onze bezoekers komen daar gewoon terecht en kunnen gewoon bestellen. Alleen te hopen dat er dus nog iets ouds meedraait zodat het hersteld kan worden naar onze kant toe.
 

patje72

Nieuw lid
30 jul 2008
180
0
0
dating.lerenleven.com
Nou ze hebben hun zin bij Daisycon. Ik stap over. Even kijken of TT wil meewerken met de staffels.....heb geen zin om in het laagste segment te worden geplaatst. Maar daar hebben ze vast een oplossing voor!

Weet je hoe daisycon dit had kunnen verkomen....Niet eens een oplossing, maar een berichtje om 9.00:

Beste Affiliate,

Het afgelopen weekend zijn er veel problemen geweest met de stats en tracking. Momenteel zijn wij druk bezig met een oplossing. In de loop van maandag horen jullie meer

(of iets dergelijks)

nu is het STIL STIL STIL. En dat kunnen verschillende oorzaken hebben. Angst, Arrogantie, gebrek aan communicatie skills enz enz
 

Barry

Nieuw lid
3 dec 2005
277
0
0
www.daisycon.com
Hallo allemaal,

Excuses, het was inderdaad stil.

Zoals vrijdag al gecommuniceerd waren we afgelopen vrijdag kort uit de lucht:

"Afgelopen nacht heeft Daisycon een probleem gehad met een van haar servers, hierdoor hebben bij wisselende publishers de links niet gewerkt. De problemen hebben zich voorgedaan tussen half 3 en 4 vannacht en en tussen 8 en 9 deze ochtend."

Nu ging het gisterochtend (tussen 8 en 9 uur) wederom mis, nu waren we 16 minuten uit de lucht. In beide gevallen (vrijdagochtend vroeg en zondagochtend) hebben we geen kliks en transacties gemeten.

De rest van het weekend waren we wel in de lucht, alleen leek het alsof de kliks en transacties ook niet gemeten zouden worden (de statistieken stonden allemaal op nul), maar dat is gelukkig niet het geval. Zoals eerder vermeld meten we alles via ons 'oude' systeem en importeren we het naar het nieuwe, die import is zojuist uitgevoerd.

We doen er (uiteraard) alles aan om verdere problemen te voorkomen en ik zal proberen jullie hiervan op de hoogte te houden.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak...

Barry
 

michiel

Nieuw lid
10 dec 2008
21
0
0
Bedankt voor de reactie. Import uit het oude systeem lijkt inderdaad succesvol, ik zie de sales van zaterdag en zondag weer!
 

cdgrit

Nieuw lid
11 jan 2008
50
0
0
www.obedo.nl
Alle sales staan er weer. Mooi :)
Zouden ze ook nog via de CTT (Conversie Tracking Tool) doorgegeven kunnen worden? Ik zie dat sales sinds vanmiddag weer worden doorgegeven via de CTT, maar de sales van afgelopen weekend zijn (nog) niet doorgegeven.
 
8 apr 2009
37
0
0
www.historiek.net
Sales zijn hier ook binnengelopen. Kort hierna kreeg ik bij aanmelden echter de volgende melding:

"Er is een probleem met uw account, neem contact op met support"

Heb support inmiddels gebeld en gemaild, maar vroeg me af of dit een algemeen of accountgebonden probleem is? Kortom, hebben jullie hier ook last van?

update:
Melding is hier inmiddels verdwenen. Stats van vandaag staan op NUL. Mail ontvangen van support: "Het probleem is bij ons bekend, wij zijn er hard mee bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen."
 

wonkel

Nieuw lid
3 sep 2008
148
0
0
historiek zei:
Sales zijn hier ook binnengelopen. Kort hierna kreeg ik bij aanmelden echter de volgende melding:

"Er is een probleem met uw account, neem contact op met support"

Heb support inmiddels gebeld en gemaild, maar vroeg me af of dit een algemeen of accountgebonden probleem is? Kortom, hebben jullie hier ook last van?
Ja, hier hetzelfde probleem :-\
 

JanPeter

Nieuw lid
22 feb 2008
17
0
0
historiek zei:
Sales zijn hier ook binnengelopen. Kort hierna kreeg ik bij aanmelden echter de volgende melding:

"Er is een probleem met uw account, neem contact op met support"
Hier hetzelfde, alle sales staan er weer in. Ik ben gek dat ik nog campagnes plaats van Daisycon. Kan geen enkel voordeel bedenken. ( behalve de exclusieve campagnes ).
Ben er zo goed als klaar mee.
 

Barry

Nieuw lid
3 dec 2005
277
0
0
www.daisycon.com
Hallo allemaal,

De problemen met de inlog en de kliks zijn vanmiddag verholpen. Het synchroniseren van de kliks uit het oude naar het nieuwe systeem gaat nog niet geheel vlekkeloos, maar we werken hier hard aan. Gelukkig werkt aan de achterkant (dus de registratie) alles wel helemaal goed...

@Jorg: Stuur me in een PM aub je accountnaam, dan zoek ik even uit wat er bij jou misgaat.

Barry
 

spook

Nieuw lid
25 jun 2010
12
0
0
Ik wordt helemaal ziek van jullie

Van het weekend viel het mij al op en gelukkig ook bij mijn collega. Dus ik wordt niet gek !

Het totaal bedrag van alle gekeurde leads was ineens stuk minder.

Vervolgens sprong hij weer om hoog en sinds vandaag zie ik wederom dat dit bedrag ruim 1000 euro minder is.

Ik heb het eerlijk gezegd helemaal gehad met Daisycon. Had het nog een kans gegeven maar dit soort gegevens horen accuraat te zijn en kan enkel omhoog gaan maar nooit naar beneden.

Bahhhh