Release AM4 - Features, Request and Bugs

Chrisb

Nieuw lid
21 mei 2008
45
0
0
Ik word hier echt een beetje moe van... De zgn. Toplijsten werken (bij mij) al een tijd niet. Ik wilde vanochtend even wat deeplinks maken, maar bij het opvragen van "Mijn programma's" krijg ik de melding "U heeft zich nog niet aangemeld bij een programma".

Daisycon stelt het geduld van de gebruikers wel tot het uiterste op de proef...
 

michiel

Nieuw lid
10 dec 2008
21
0
0
Van de laatste twee facturen (juli en augustus) kan ik de specificaties niet bekijken. Dus ik kan niet zien welke transacties van welke sites zijn uitbetaald. Meer mensen daar last van?
Van oudere facturen werkt het wel.

Op de nieuwste factuur (PDF) mist tevens de datum, er staat nu Datum: --20
 
8 apr 2009
37
0
0
www.historiek.net
Ik vind dit forum hartstikke leuk, maar kan er niet een Daisycon Statusblog komen of iets dergelijks??

Gewoon een plek waar Daisycon info plaatst over bijvoorbeeld storingen en andere technische issues... Tijdje terug waren er bijvoorbeeld problemen in het weekend en toen konden we gewoon tot maandagochtend op een reactie van Daisycon wachten. In de tussentijd wordt het forum wel volgeschreven en loopt de frustratie op. Heeft Daisycon ook geen baat bij. Op zo'n statusblog zou dan iig gemeld kunnen worden dat het probleem gesignaleerd is en dat er aan gewerkt wordt. En natuurlijk is een prognose v.w.b. de duur van de storing dan ook welkom.

Als er nu problemen zijn kan ik me weer door dit forum worstelen in de hoop dat iemand anders die hetzelfde probleem heeft de moeite heeft genomen om hierover iets neer te pennen. En zo niet dan pen je zelf wat, maar dat levert ook niet echt wat op.

Zou het dus netjes vinden als er een statusblog kwam. Neem mijn host, die hebben niet vaak storingen (gelukkig), maar die plaatsen onmiddellijk een bericht op hun site zodra er een storing is en melden dit ook via Twitter en soms per mail, zodat je eventueel zelf z.s.m. je maatregelen kunt treffen. Vaak melden ze dit vóórdat de klanten überhaupt iets van de storing gemerkt hebben. Dat is gewoon netjes en scheelt een hoop ergernis bij klanten. Dan weet je in ieder geval dat er aan problemen gewerkt wordt.

Zo'n forum kan natuurlijk ook, maar ik vind dat het niet echt werkt...
 
S

SISPnl

Guest
Jammer, dat het nog steeds niet goed werkt.
Ik heb helemaal nog geen aan stalte gezien dat DS een uitbetaling doet.

Verder duurt het een eeuwigheid voordat de feeds zijn opgeladen in de website (bij andere aanbieders niet).

Word nu toch wel een beetje moedeloos van.
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
Ik vind dit forum hartstikke leuk, maar kan er niet een Daisycon Statusblog komen of iets dergelijks??
Is een idee, maar dan vergt dat op zich weer ontwikkeltijd van de Daisycon-crew !! Die tijd kunnen ze dan dus niet aan de echte problemen geven.
Anders gezegd :

NOOOOOIT een broedende kip storen ;D
 

Chrisb

Nieuw lid
21 mei 2008
45
0
0
ouwesmurf zei:
NOOOOOIT een broedende kip storen ;D
Ik wilde bijna een flauwe opmerking gaan maken, iets over een "lange broedtijd" en een "dinosaurusei". Gelukkig kon ik mij net op tijd beheersen.

Zonder gekheid, ik geloof absoluut dat er bij Daisycon hard gewerkt aan het oplossen kinderziektes in het nieuwe systeem. De communicatie kan echter wel stukken beter. In plaats van hightech oplossingen op dit forum kan er bij problemen ook gewoon even een mailtje rondgestuurd worden. Open communicatie over storingen e.d. zou naar mijn mening een hoop chagrijn op dit forum voorkomen.
 

PimM

Nieuw lid
8 apr 2008
186
0
0
Ik heb het idee dat er weer behoorlijk wat mis gaat.

Orderbedragen die niet kloppen, commissies die niet kloppen en een aantal sales van 0 euro. Meer van dit soort ervaringen?
 

Chrisb

Nieuw lid
21 mei 2008
45
0
0
Worden staffels bij jullie nog toegepast? In zowel juli, als augustus heb ik voor een programma (telecom) voldoende goedgekeurde sales aangebracht om bij dat programma in de tweede staffel geplaatst te worden. Vergoedingen zijn echter nog altijd niet aangepast.
 

Laurens_L

Nieuw lid
19 dec 2008
52
0
0
Beste Chrisb,

Ik ben degene die verantwoordelijk is voor het channel telecom.
Staffels worden afhankelijk per programma vooraf middels segmenten of achteraf op basis van goedgekeurde sales verwerkt.
Bel ons even op of stuur een email naar telecom.nl[at]daisycon.com met je accountnaam en je hebt dezelfde dag nog een antwoord.

Groeten, Laurens
 
S

SISPnl

Guest
Ik ga toch nog één keer vragen of de website eens echt een keer af is en/of een datum kunnen geven, want vandaag weer helemaal niets en mijn eigen tracker/stat zegt echt wat anders.

Dus, dames en heren bij Daisycon hoe lijkt het en kom eens met harde antwoorden en je best doen is voor mij niet goed genoeg meer. Tevens als ik xml in mijn site plaats wordt de laadtijd erg lang en merk hierbij op dat veel klanten weggaan voor de website geladen is. Ik heb daarom dit weekend getracht een test op te zetten, maar daar komen meer time out(s) in voor de connectie(s) en andere aanbieders heb ik geen problemen. En nee het ligt niet aan 1 van mijn servers.

Ik heb daarom besloten om adverteerders over te plaatsen voor zover mogelijk naar collega's van DS.
Als mij het geld kost (en daar doen we het tenslotte toch voor) word er ook niets door de adverteerder verdiend en dus DS ook niet (mag ik aannemen).

Ik wil nu gewoon een antwoord hebben op de vraag wanneer is de website echt klaar/werkend en wil een keiharde datum hebben.
 

immortal

Nieuw lid
13 feb 2008
15
0
0
Ook ik heb geisteren gemerkt na zelf te testen dat kliks gewoon niet geteld worden. eerst dacht ik dat de stats gewoon weer vertraagd waren maar nu vandaag worden er weer kliks geteld en die kliks van gisteren waarvan ik zeker weet dat die er geweest zijn zijn er niet bijgeteld.

Ik zou graag willen weten hoe dit mogelijk is? op deze manier kan ik natuurlijk een hoop sales mislopen als er niks gemeten wordt.

Gr Martijn
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
Er staat bij mij over gisteren maar 1 klik vermeld, maar wel inkomsten, dus ik hoop en neem aan dat e.e.a. wel geteld is.

immortal zei:
Ook ik heb geisteren gemerkt na zelf te testen dat kliks gewoon niet geteld worden. eerst dacht ik dat de stats gewoon weer vertraagd waren maar nu vandaag worden er weer kliks geteld en die kliks van gisteren waarvan ik zeker weet dat die er geweest zijn zijn er niet bijgeteld.

Ik zou graag willen weten hoe dit mogelijk is? op deze manier kan ik natuurlijk een hoop sales mislopen als er niks gemeten wordt.

Gr Martijn
 

wonkel

Nieuw lid
3 sep 2008
148
0
0
Hier ook geen kliks, maar kreeg vanochtend wel sales mailtjes binnen met alle sales van gisteren, nouja alle sales die gemeten zijn in ieder geval :-\
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
Beste affiliates,

Afgelopen weekend heeft er zich een storing voorgedaan waardoor de weergave van de traffic niet naar behoren funtioneerde. Dit probleem is inmiddels verholpen waardoor alle statistieken weer real-time in te zien zijn. Volledigheidshalve vermelden wij dat de storing geen invloed heeft gehad op de tracking.

Daarnaast is de website www.daisycon.com vandaag twee keer enkele minuten niet bereikbaar geweest als gevolg van een probleem van de hostingpartij. De website Daisycon.com staat los van de gebruikersinterface en tracking van Daisycon.

Heb je een op dit moment nog een individueel probleem met je account? Mail dan even met support@daisycon.com . Op die manier kunnen we affiliates beter en persoonlijk helpen.

Met vriendelijke groet,
Daisycon Supportteam
 

immortal

Nieuw lid
13 feb 2008
15
0
0
Ik zie op dit moment in de statistieken nog steeds die kliks van gisteren niet terugkomen, dus er kan wel gezegd worden dat het opgelost is en alles wel geteld is maar ik begin men vertrouwen steeds verder kwijt te raken op deze manier.
 

historiek

Nieuw lid
8 apr 2009
37
0
0
www.historiek.net
Bij mij zijn de stats ook nog niet bijgewerkt.

Begint me echt te frustreren allemaal. Snap echt niet hoe Daisycon zo kan aanrommelen. Met de communicatie wordt het eerder slechter dan beter.