Ik vind dit forum hartstikke leuk, maar kan er niet een Daisycon Statusblog komen of iets dergelijks??
Gewoon een plek waar Daisycon info plaatst over bijvoorbeeld storingen en andere technische issues... Tijdje terug waren er bijvoorbeeld problemen in het weekend en toen konden we gewoon tot maandagochtend op een reactie van Daisycon wachten. In de tussentijd wordt het forum wel volgeschreven en loopt de frustratie op. Heeft Daisycon ook geen baat bij. Op zo'n statusblog zou dan iig gemeld kunnen worden dat het probleem gesignaleerd is en dat er aan gewerkt wordt. En natuurlijk is een prognose v.w.b. de duur van de storing dan ook welkom.
Als er nu problemen zijn kan ik me weer door dit forum worstelen in de hoop dat iemand anders die hetzelfde probleem heeft de moeite heeft genomen om hierover iets neer te pennen. En zo niet dan pen je zelf wat, maar dat levert ook niet echt wat op.
Zou het dus netjes vinden als er een statusblog kwam. Neem mijn host, die hebben niet vaak storingen (gelukkig), maar die plaatsen onmiddellijk een bericht op hun site zodra er een storing is en melden dit ook via Twitter en soms per mail, zodat je eventueel zelf z.s.m. je maatregelen kunt treffen. Vaak melden ze dit vóórdat de klanten überhaupt iets van de storing gemerkt hebben. Dat is gewoon netjes en scheelt een hoop ergernis bij klanten. Dan weet je in ieder geval dat er aan problemen gewerkt wordt.
Zo'n forum kan natuurlijk ook, maar ik vind dat het niet echt werkt...