Slimco zei:
@Beachboy bedankt voor de tip, Mbt spammen, Ik snap niet waarom jij zo negatief naar mij doet (dat proef ik uit je reactie's) vanaf het begin) En ik ben zeker niet aan het spammen. Maar s6 verder.
Heeft iemand anders serieuze/goede tips nog?
Je kunt over alles heen willen walsen, maar het via je "handtekening" koppelen van sexsites en schoenendozen zal voor de "doos" minder succesvol kunnen zijn. Google heeft het daar niet zo op. Heb je lak aan zoekmachines, dan maakt het niet uit, ben je ervan afhankelijk, moet je nadenken. Gegeven je code, gebruik je Google sitemaps, staan je sexsites daar ook ? Wakker worden.
In 2004 kon je nog veronderstellen dat Adsense zou helpen bij de positie in de index. Dat is al jaren niet meer zo, de diverse bedrijfseenheden mogen elkaar niet kennen, sterker, geven soms tegengestelde adviezen. Veel adverteren op Adwords brengt - als je het goed doet - traffic naar je site, maar dacht je nu echt, dat Google ook dat niet weet en in de beoordeling betrekt ?
Het rampenplan van Google, ineens overkomt het je, maar niemand weet waar en wanneer. Meestal heet het de zandbak ( geen penalty) . Ooit komt elke site erin. Het is de Google test om te kijken of je website op eigen kracht kan, zo niet, is de site voor 100% afhankelijk van Google Search en zal Google ook veel strenger oordelen op andere parameters.
Tot zover theorie.
Nu de praktijk vwb de schoenen:
Enkel het smalle menu-deel geeft een 2e pagina, alle anderen gaan linea recta naar de adverteerder. Tè mager. => 'thin affiliate'.
Google heeft al eerder aangegeven, dat een tekst met wat woordengegoochel onvoldoende is om onderscheidend te zijn, ondanks dat de woordenwisselingen ernstig overdacht kunnen zijn. 't Gemis aan structuur ( H1 / H3 ) is door Beachboy dan ook terecht op je bordje neergelegd.
Kun jij in een paar woorden aangeven, waarom die site van jou beterder voor de consument is dan andere sites die enkel een linkdirectory vormen ( op zich niets mis met linkdirectory, gaat om de volgorde in de index evt. ).
Zo niet, dan wordt het achteraan aansluiten en heeft niets met penalty te maken.
Bedenk altijd dat Google alleen voor zichzelf opkomt. En wil daarom - steeds meer - òf zichzelf promoten òf de beste van de anderen. Helaas is er voor gangbare SEO regels dezelfde regel als voor economen, vooral wanneer ze gratis zijn : 't zijn de antwoorden op de vragen van gisteren. De betere SEO-adviseurs trekken elke dag opnieuw de lijnen door aan de hand van de resultaten van die dag. Alleen jammer dat diè adviezen dan weer veel geld kosten.
Je vroeg nog een serieuze tip : schakel de css van je pagina even uit en kijk en beoordeel omtrent wat ervan overblijft. Ongeveer dàt is ook het ontbijt, lunch, diner van de Googlebot èn de internetsurfer die altijd heel snel antwoord zoekt en niet leest ....... maar scant ;D