Vertel ons wat je verwacht van een feed en ik zal het proberen te regelen met TT, geen idee of dat kan met hun software maar wie weet.
een overall code.
en niet alleen voor datafeed, ook voor tekstlinks.
Heb namelijk meerdere blogs, en afhankelijk van het middel zet ik er een verhaal neer. Dan mag je zelf kiezen of je daar de enige aanbieder wilt zijn, of het overlaat aan een collega.
Helaas zijn we genoodzaakt deze stap te nemen uit kosten oogpunt.
Dat er kosten in het spel zijn, is simpel. Wij werken ook niet voor nop.
Dat het niet altijd in die context logisch is om alle netwerken toe te passen, lijkt me ook simpel zonder schor te worden. En omdat de meeste affiliates toch al bij de grotere netwerken zijn aangesloten, was die reorganisatie makkelijk te nemen : check waar de meesten lopen.
Maar netwerk-Nederland ( incluis adverteerders ) zou eens na moeten denken of het nog wel van deze tijd is om te verwachten dat affiliates maar één website bestieren. De Bijenkorf bestaat al, die hoeven we niet na te maken.
Spreek je met vertegenwoordigers van die netwerken roepen ze in koor "jaaaaaa, want dat vereist de adverteerder want die wil alle diverse websites zelf controleren".
Spreek je de adverteerder erop aan, weet die meestal van niets en is alleen geïnteresseerd in beperking van de kosten, ja toch ? Gevoegd bij een zo hoog mogelijke omzet en daardoor : opbrengst.
Wil je aantrekkelijk zijn voor een affiliate, ga je eerst eens vragen wat voor affiliates een hot-item is, even inventariseren : ook een aardige volgorde.
En pas dan ga je als ondernemer in de markt kijken wie zoveel mogelijk tegemoet komt aan je campagne.
Moet ik een adverteerder nog uitleggen dat alleen het kostenplaatje van het netwerk NIET bepaalt of hij/zij goedkoper uit is ? Lijkt me dat de omzetkansen daar ook een vitale rol bij spelen , tenminste bij het maken van een rekensom begin je meestal te tellen bij de bruto omzet, daarna de kosten eraf, hou je de winst over. Als het goed is. OK , ben geen adverteerder, slechts affiliate .... ;D